11 mei 2009 8:14
11 mei 2009 8:41
11 mei 2009 10:55
11 mei 2009 11:08
11 mei 2009 11:19
11 mei 2009 11:31
11 mei 2009 11:52
Patrick schreef:Ik vind het toch wel prettig om dit te lezen. Na pas twee keer over de autobahn met 200+ gereden te hebben zat ik met het gevoel dat het aan mij lag.
11 mei 2009 11:58
Paul van Engelen schreef:Tijdens het Autobahn uitstapje met Peter H. op 19 april heel relaxed vrijwel de 300 aangetikt met standaard PASM onderstel
Toch wel een duidelijk verschil blijkbaar tussen de modellen/jaargangen/onderstellen
11 mei 2009 12:00
11 mei 2009 12:12
11 mei 2009 12:13
11 mei 2009 12:23
11 mei 2009 12:24
Paul van Engelen schreef:Patrick schreef:Ik vind het toch wel prettig om dit te lezen. Na pas twee keer over de autobahn met 200+ gereden te hebben zat ik met het gevoel dat het aan mij lag.
Tijdens het Autobahn uitstapje met Peter H. op 19 april heel relaxed vrijwel de 300 aangetikt met standaard PASM onderstel
Toch wel een duidelijk verschil blijkbaar tussen de modellen/jaargangen/onderstellen
11 mei 2009 12:26
Marco schreef:997 heeft toch juist een top boven de 300?
11 mei 2009 12:29
Patrick schreef:Maar daarnaast worden er ook appels en peren met elkaar vergeleken.
11 mei 2009 12:33
11 mei 2009 12:35
John schreef:In augustus organiseer ik een paar dagen Leipzig voor de NPC....geloof me de weg daarheen is echt ouderwets knallen...vooral het laatste stuk is echt recht en leeg.
Dus niet naar Stuttgart (immer Baustelle) maar nach Osten..............
11 mei 2009 12:43
11 mei 2009 13:34
Marco schreef:Paul van Engelen schreef:Tijdens het Autobahn uitstapje met Peter H. op 19 april heel relaxed vrijwel de 300 aangetikt met standaard PASM onderstel
Toch wel een duidelijk verschil blijkbaar tussen de modellen/jaargangen/onderstellen
fijn gezelschap
997 heeft toch juist een top boven de 300?
11 mei 2009 13:53
11 mei 2009 14:12
Franz schreef:
997S haalt de 300 niet , misschien op de teller maar dan houdt het een heel eind op.
Daar is al vaker het één en ander over te doen geweest dat de latere modellen maar weinig verschil maken met de wat oudere modellen. Ik kon redelijk eenvoudig een 997S cabrio bijhouden die er toch echt voor ging. Zal waarschijnlijk wel een automaat zijn geweest maar toch.....18 jaar verschil.
11 mei 2009 14:15
11 mei 2009 14:31
horn schreef:Hoe was het verschil met hardrijden in je 964?
11 mei 2009 20:13
Devils son schreef:Franz schreef:
997S haalt de 300 niet , misschien op de teller maar dan houdt het een heel eind op.
Aldus AMS haalt de 2S de 300 km/u exact (302 aldus de fabriek, beetje tegenvallend, Porsche heeft de naam te onderdrijven) en de 4S 297 km/u.
Devils son schreef:Franz schreef:Daar is al vaker het één en ander over te doen geweest dat de latere modellen maar weinig verschil maken met de wat oudere modellen. Ik kon redelijk eenvoudig een 997S cabrio bijhouden die er toch echt voor ging. Zal waarschijnlijk wel een automaat zijn geweest maar toch.....18 jaar verschil.
De oude 997S cabrio met tiptronic moet nog altijd sneller kunnen in rechte lijn dan een 964. De 964 loopt op de GPS met 17" 272 km/u maximaal. De 997S cabrio met tip moet toch zeker in staat zijn om ergens tussen de 280-290 te halen.
Huidige 997S met PDK is zonder meer bloedsnel, die schudt een 964 makkelijk van zich af en heeft op de Ring zelfs een betere tijd neergezet dan de 997 turbo!
11 mei 2009 21:37
Devils son schreef: De run heb ik enkele keren moeten onderbreken omdat er net iets meer verkeersdichtheid kwam (theoretische kans dat iemand wil gaan inhalen is genoeg om bij die snelheid van het gas af te gaan). Leuk om even te testen, maar eigenlijk te snel voor de openbare weg.