19 mei 2009 20:47
19 mei 2009 20:55
19 mei 2009 21:24
19 mei 2009 21:25
19 mei 2009 21:48
19 mei 2009 22:29
Gizmo schreef:De 996 rijders zullen wel roepen dat het meevalt .
19 mei 2009 22:37
19 mei 2009 22:40
19 mei 2009 22:51
Vleming schreef:Ik hoorde, dat de motor van een 996 3,4 l uit jan 2000 onbetrouwbaar is tgv te zwakke cylinderwnaden en de eigenaar vaak onverwachts met hoge kosten confronteert. Klopt dat? En vanaf welk jaar is deze motor dan evt wel betrouwbaar
19 mei 2009 23:02
19 mei 2009 23:09
19 mei 2009 23:18
Maarten schreef:2 weken weg geweest. Niets veranderd.......
19 mei 2009 23:20
19 mei 2009 23:49
Devils son schreef:Jawel. Ajax zit nu te bellen met trainers van het niveau "Vanenburg".
20 mei 2009 0:01
20 mei 2009 0:03
anton964 schreef:blijf lekker rijden wat je hebt!s betrouwbaar en waarde vast.
20 mei 2009 0:04
20 mei 2009 0:08
996 rijdt toch net effe wat anders dan een SC...
20 mei 2009 0:13
Devils son schreef:996 rijdt toch net effe wat anders dan een SC...
20 mei 2009 0:21
anton964 schreef:
dan zou ik voor een 997 gaan.
20 mei 2009 0:23
bully schreef:
inderdaad die SC zijn onovertroffen....daar heb je gelijk in DS
20 mei 2009 0:29
20 mei 2009 0:44
bully schreef:jij hebt ook de overstap gemaakt naar een niet gevoelige IMS Lager...was jij overgestapt naar de 996 [plofuitvoering] als jou budget niet toerijkent was geweest [bv als je prodeo zaken deed ] of had je dan nu nog in je oude liefde gereden en gewacht....
20 mei 2009 0:47
20 mei 2009 1:04
Vleming schreef: Ik heb nu een 3 l sc uit '82