LAATSTE UPDATE....Het feest gaat niet door.....huil huil huil.
Ik zal jullie de ellenlange discussies met partij 2 en partij 3 besparen maar de cocktail van "Geen plaats om te stallen, te hoge vraagprijs naar mijn zin, ik stoot steeds mijn hoofd tijdens het rijden, ik zou wat voorzichtiger doen met mijn geld in deze tijd, je hebt al zo'n schitterende sportauto en nog 12 van dit soort argumenten" hebben me dan toch moegestreden, schoorvoetend en met ferme tegenzin laten inzien dat ik misschien inderdaad beter nog heel even kan wachten tot het saldo weer wat verder aangedikt is.
Dank voor jullie enorme leuke reacties en bijval. Ik heb er in ieder geval 2 weken niet van op mijn buik kunnen slapen
Nou ja er komt wel weer een volgende poging
grt
Peter
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben zoals jullie wellicht weten stikgelukkig met mijn 911-je, ik heb hem net helemaal gepolished en in de was gezet (2 volle dagen werk) dus hij is weer als nieuw. Wat een schoonheid en wat ben ik er blij mee
Maar ineens kwam daar van de week zo'n bekend vlindertje in mijn buik bij het zien van onderstaande schoonheid. Een zwarte Aston Martin DB7 Vantage automaat met werkelijk alle denkbare opties. Met 12 cilinders en 420 pk ook een heel fijn "speeltje". En voor ik het goed en wel wist bevond ik mij in een interessante prijsonderhandeling en als het niet al te mal loopt ben ik over een week of 2 eigenaar van mijn tweede "Black Beauty".
Wie nu hoopt op een posting van mij met "Porsche 911/996 Cabrio te koop" moet ik teleurstellen, want natuurlijk doe ik mijn grote liefde niet weg. Ben niet gek
Daar rij ik de hele zomer mee, liefst met open kap natuurlijk. En al zijn we hier allemaal verbonden door het Porsche-virus, willen jullie alsjeblieft nog wel vriendelijk blijven zwaaien als jullie me zien rijden in "die andere"
????
Laatst bijgewerkt door
PeterDorr op 28 mei 2009 23:05, in totaal 2 keer bewerkt.