Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Handig klein alarmsysteem

27 mei 2009 9:59

Ik kreeg gisteren een folder van Conrad in de bus... Bedrijfsmatig koop ik daar wel eens wat. Stond er een leuk klein mobiel alarmsysteem in... Ik dacht gelijk: Handig voor in een Porsche. Ook al heb ik er zelf nog geen, denk ik dat ik bij elk geluid 's nachts wakker lig dat ze de P. van de oprit stelen...

Deze mobiele alarminstallatie maakt het mogelijk dat bij geluid of beweging automatisch een SMS naar je mobiele telefoon wordt gestuurd... Maar ook is het mogelijk om een aantal toetsen voor te programmeren.
Daarnaast zit er ook een positiebepaling op.. Wanneer je auto onverhoopt toch wordt gestolen, weet je precies waar hij zich bevindt. Het apparaat is door middel van SMS op afstand te bedienen.

Anyway, een goedkoop alternatief (SIMkaart moet je nog wel erbij nemen) om je kostbare bezit te beveiligen.

Afbeelding

Re: Handig klein alarmsysteem

27 mei 2009 15:57

Helaas zal de verzekeringsmaatschappij daar geen genoegen mee nemen vrees ik. :cry:

27 mei 2009 16:06

Niet generaliseren! :wink:

27 mei 2009 19:13

Het gaat mij ook niet om een verzekeringsmaatschappij o.i.d. maar meer voor mijn eigen gemoedsrust... Wanneer dat er aan gemorreld wordt ik per SMS een berichtje krijg en wanneer het zover is dat ie wordt weggereden of opgeladen ik kan zien waar dat ie zich bevindt... Gewoon peace of mind...

28 mei 2009 19:00

Ok. :thumright:

31 mei 2009 23:11

Je hebt er pas wat aan als hij gestolen IS; beter om dat te voorkomen met een goed systeem.

Verder is de postitiebepaling volgens mij niet heel nauwkeurig; hij maakt geen gebruik van GPS maar van het GSM netwerk; hierdoor heb je een behoorlijke onnauwkeurigheid (al gauw honderd meter of meer).
Plaats een reactie