30 mei 2009 15:35
30 mei 2009 15:36
30 mei 2009 16:24
30 mei 2009 16:45
30 mei 2009 16:48
Mach 2 schreef:Sterker nog ...
30 mei 2009 16:55
30 mei 2009 17:03
30 mei 2009 17:21
30 mei 2009 19:42
Maarten schreef: 300PK zonder vario kan niet. Grapje kostte dacht 1000 gulden per extra PK.
30 mei 2009 19:47
30 mei 2009 19:51
[/quote]Mach 2 schreef:[ geen standaard 3.6 l motor betreft maar eentje van wel 3.8 l.
30 mei 2009 22:49
30 mei 2009 22:54
30 mei 2009 23:01
diggler_911 schreef:Klinkt erg interessant. In Porsche Scene live (deze maand, NL versie) staat toevallig een artikel over een 3.8 liter 993. Wil het artikel wel even voor je scannen mocht je interesse hebben.
30 mei 2009 23:02
drknauf schreef:als je dan ook nog de versie hebt met de korte bak dan ben je de BAASSSS
hey SOITTTTT piloot geef ons eens en pilot en vertel ons dan op z,n mist wat voor kleur combi het is en een beetje vent gooit foto,s neer
30 mei 2009 23:09
30 mei 2009 23:36
31 mei 2009 9:56
Mach 2 schreef:Maarten schreef: 300PK zonder vario kan niet. Grapje kostte dacht 1000 gulden per extra PK.
Kan dus wel! Ik kon het zien aan de motor, het was duidelijk geen varioram en bijgevoegde paperassen wezen duidelijk op een motor van 300 pk. En ik heb zeer scherpe ogen! Het is dus een bijzonder exemplaar dat ik op het oog heb, ook omdat het hier geen standaard 3.6 l motor betreft maar eentje van wel 3.8 l. Dan kan de 300 pk ook wel kloppen.
.
31 mei 2009 10:08
drknauf schreef:weet je het nou of die de korte bak heeft of niet is namelijk vd freaks absoluut een must
31 mei 2009 10:16
31 mei 2009 10:49
31 mei 2009 11:19
Iets meer dan een vergelijkbare 993 met 3.6 motor en dus duidelijk minder dan een WTL (2S/4S)Mach 2 schreef:Ik vraag me af hoeveel deze wagen waard is in NL. Enig idee?
31 mei 2009 11:23
31 mei 2009 11:24
Paul van Engelen schreef:Iets meer ...
Maarten schreef:Zie ook hier.
31 mei 2009 11:26
Mach 2 schreef:Sterker nog volgens de dealer werd hij fabriek af geleverd met 300 pk, zonder varioram