Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

sex in een Porsche?

02 jun 2009 17:20

Heb het niet vertaald, denk dat de meesten wel wat engels kunnen lezen. Zoals in het bericht staat: lees de laatste regel vooral!
(nu hoop ik niet dat het een repo is, maar ik had het in ieder geval hier nog niet gelezen)

Be sure to read the last sentence!

One in four Britons has Xmas car park sex-survey

One in four One in four One in four One in four

LONDON, Dec 14 (Reuters) - One in four Britons has had sex in the car park after the office Christmas party, according to a survey released on Friday, which said more than 80 percent of British people admitted to enjoying saucy in-car activity.

Women in Cheshire, northwest England, have sex in cars most often, with 20 percent saying they do it once a month or as often as possible, said the survey by MSN Carview, the international network of automotive websites on Microsoft's MSN portal.

Meanwhile, 22 percent of women in Newcastle upon Tyne, northeast England, said they had had sex in the back of a taxi, MSN Carview said in a statement.

One in three Britons admitted having a sexual experience in the back of a cab.

Nearly 40,000 people replied to questions in the survey, which found that men from southeast England were the most sexually inept -- 18 percent of them admitted injuring themselves while trying out their favourite position.

Latin lovers came out top of the in-car promiscuity league, with 18 percent of Spaniards saying they did it as often as possible and 21 percent of Italians saying they had had car sex with someone they had just met.

The survey said Swedes were the most daring, with 31 percent replying that their preferred location was a busy thoroughfare or public place.

The survey found that men who drive Porsche Boxters are most likely to find success in the sex stakes while women who drive the new Volkswagen Beetles and new Minis are the most fun and Audi TT drivers were regarded as the most fanciable.

Re: sex in een Porsche?

02 jun 2009 18:53

En, iets van gemerkt of gaat het in Nederland anders ? :wink:

02 jun 2009 19:10

daarom heb ik een Boxster, niks kappersauto, maar voor coole dude,s :ass:

02 jun 2009 19:15

Der staat wél nergens dat het over hetero's gaat hé... :twisted:

02 jun 2009 19:17

:)

Sex in een 924 lijkt me vooral een pijnlijke aangelegenheid...

02 jun 2009 19:21

daar heb je een punt,
maar ik heb nieuws voor je, die van mij is alleen om mee te :flush:

02 jun 2009 20:03

Staat niet vermeld dat het wel of niet automaten zijn , belangrijk ivm met het formaat van de pook , wel te verstaan achter of voor de kop gemeten :wink:

02 jun 2009 20:12

Nu snap ik ineens wel waarom al die Boxster rijders zo graag lederen bekleding willen.... En waarom ze vaak een petje dragen, vooral als TOTMBO ernaast zit... :mrgreen: :twisted: :wink:

02 jun 2009 20:19

ik heb nog nooit een boxster met de stoel achterover gezien :mrgreen:

02 jun 2009 20:32

Wederom: Kom bij Do dan eens uit die kantine.... :mrgreen:

02 jun 2009 20:34

vanuit de kantine kan ik dat groene gevaar van jan zien :mrgreen: :mrgreen: :popcorn: :popcorn:

02 jun 2009 20:39

Afbeelding

.... :mrgreen:

02 jun 2009 20:40

dat zou jan wel willen :mrgreen:

02 jun 2009 20:44

Tja.... Dan zou Wietse ook meer in de kantine zitten.... :mrgreen: :idea:

02 jun 2009 20:49

mud het gaat niet alleen om de p maar ook wel een gedeelte wat er in zit :mrgreen: :mrgreen:

02 jun 2009 20:57

Sex in een Boxster?? :roll: Zou wel een van de laatste plekken zijn! Dan beter naast de auto :lol:

02 jun 2009 21:00

zonde van de lak

02 jun 2009 21:02

Wellicht dat ruimtegebrek in een 911/boxster de reden is om een 944 voor erbij te nemen. Daar kan je tenminste wél comfortabel de kofferbak induiken! :ass:

02 jun 2009 21:05

Dit is pas een kofferbak voor een 944. :idea:

Afbeelding

02 jun 2009 22:30

Sex in een Boxster? Ik kan me er niets bij voorstellen. Heb ik weer: heb ik de verkeerde Porsche gekocht! :?

02 jun 2009 22:39

hehe,heb ik weer, vraag ik tips over een spiraalveer, geen enkel antwoord, maar zet ik een post over seks in een boxster loopt het zo uit de hand (no pun intended)

02 jun 2009 22:42

Volgens mij is Yashmina een vrouw. En ik moet geen vlekken op mijn lederen bekleding, dus ... :mrgreen:

02 jun 2009 22:43

Tom80 schreef::)

Sex in een 924 lijkt me vooral een pijnlijke aangelegenheid...

Voorin is dat inderdaad een enorme uitdaging... achterin met de achterbank omlaag maak je nog een aardige kans... :salut:

02 jun 2009 22:44

Volgens mij wil je dat op een bepaalde leeftijd toch niet meer? Dat geklungel?

02 jun 2009 22:45

Is dát nou de ultieme motivatie voor de aanschaf van een Cayenne?
Plaats een reactie