Zoals de topictitel al aangeeft hoop (en verwacht) ik op korte termijn mijn eerste Porsche te rijden.
Op 30 juni (zojuist door
Renntech bevestigd) ga ik met de verkopende partij naar Renntech voor een AKK. En bij een aannemelijk aantal gebreken (???) rij ik er daarna mee naar huis!
Het vreemde is dat ik de auto dus nog nooit heb gezien! (behalve op de foto natuurlijk) Het gaat om een Carrera 3.2 uit 1985. Kleur zwart, interieur zwart met zwart leren stoelen. Ik word de vierde eigenaar. 1985 - 1988 heeft de P. in Duitsland gereden, van 1988 - 1999 bij de eerste NL eigenaar en vanaf 1999 tot op heden bij de huidige eigenaar. Er is veel bekend over de auto. Heeft in 2004 nog een renevatie van het bodywork en spuitwerk gekregen. Zijn foto's van gemaakt. Helaas zijn de wielen (Cup design 93 ????) niet origineel... Zoals ik op de 2-de foto heb gephotoshopt zien 16" fuchs velgen (eigenlijk ook niet origineel
) er beter uit... Maar da's voor later...
Ook het stuur is niet origineel maar eerlijk gezegd vind ik de sturen uit de SC's mooier dan het originele 3.2 stuur... Maar aangezien ik de auto toch zoveel mogelijk in de originele staat wil brengen zal ook dit wel eens worden vervangen.
Mocht ik meer weten of te vertellen hebben hou ik jullie in dit draadje op de hoogte...
Laatst bijgewerkt door
Marc op 30 jun 2009 13:13, in totaal 11 keer bewerkt.