Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
02 jul 2009 14:43
Hi,
Ik heb even een vraagje mbt een verlagingsetje voor 964 carrera 2. Ik ben eignelijk alleen geinteresseerd om de auto een betere look te geven. Ik rij er erg weinig mee en meestal zitten mn zoons ook nog eens achterin. Dus het keiharde bonken hoeft voor mij niet zo.
Iemand ideeen?
02 jul 2009 14:50
De 964 heeft van zichzelf al verstelbare veerpoten ... eerst even kijken (of en) hoeveel windingen je nog kunt zakken
02 jul 2009 14:53
Hoi Olaf,
Het liefst zie ik het rubber net in de carrosserie vallen en volgens mij haal je dit net niet, wat ik ook graag zou willen weten zijn de kosten van zo'n setje
02 jul 2009 14:58
Olaf schreef:De 964 heeft van zichzelf al verstelbare veerpoten ...
Dat wist ik dus nog niet, thx
02 jul 2009 15:19
Ewout schreef:Dat wist ik dus nog niet, thx
10 mm voor uitwegen, niet voor verlagen (ook op de laagste stand staat een 964 gewoon hoog).
02 jul 2009 15:24
Dus de auto is niet verder te verlagen zonder een ander setje aan te schaffen?
02 jul 2009 15:38
Ewout schreef:Dus de auto is niet verder te verlagen zonder een ander setje aan te schaffen?
Nee. En ik zou daarbij altijd kiezen voor veren en dempers. Meestal zijn de dempers die er onder zitten sowieso aan vervanging toe en een goede combi rijdt gewoon beter. Ook als je niet op het circuit rijdt.
02 jul 2009 15:44
Ik ben niet ontevreden over het rijgedrag op dit moment, en teveel verlagen zie ik niet zitten in verband met de vele drempels in mijn wijk. Voorlopig laat ik het even zo. Als iets verlagen eenvoudig was gegaan door de veerpoten te verstellen had ik even naar de garage gebeld waar mijn P nu staat.
Helaas. Dank voor de info.
02 jul 2009 15:55
ik denk ook dat als je het rubber er net binnen wilt laten vallen dat stugger wel beter is anders gaat het misschien aanlopen.
maar dat hangt ook weer van de banden maat, merk en velg af.
robert