Allereerst iedereen bedankt voor de reacties. Duidelijk is nu wel dat ik van deze auto moet afzien. Mijn dank is groot.
Piet, ik heb morgen een afspraak voor de zwarte cabrio bij Theo Jansen. Er staat ook een hele donkere paarse die ook interessant is voor mij. Ik moet zeggen dat het gevoel al goed is. Een goed en duidelijk verhaal aan de telefoon zonder een vorm van een wazige verkoopverhaal.
Ze gaven direct de historie aan en waarom deze is ingeleverd. Prima. Morgen weet ik dus meer. Ze zitten ook nog eens redelijk bij mij in de buurt.
Tot nu toe al enorm bedankt.
De blauwe bij Carstore ziet er ook uitstekend uit. Kilometerstand wel iets hoger, maar de prijs is dan ook echt scherp naar mijn idee. Die ga ik dus zeker in meenemen in mijn lijstje.
Bedankt voor de tip allen.
De blauwe bij Erpa is ook zo een. Maar net als die bij Carstore, ga ik eerst voor de zwarte bij Theo Jansen.
MS, De blauwe bij Wams moet ik ook aan mijn lijstje toevoegen. Lage kilometerstand, Netjes zo te zien en een mooie prijs. Thnxs!
De blauwe die bij Wolbert staat heeft nog geen foto's en prijs, maar ook die zal ik toevoegen. Zeker gezien de lage km stand.
gast, bedankt voor je puntgewijze uitleg. Kan ik in iedergeval meenemen bij mijn volgende beoordeling van een andere P.
Maar waarom ze de eindstukken van deze P af hebben gehaald snap ik nog steeds niet. Het ziet er niet uit.
Qua invoeren wacht ik toch nog even mee. Mijn kijk op het aanbod in Nederland is nu aanzienlijk anders. Ik heb nu ook het idee dat het prijsverschil niet heel erg groot is... en dat moet weer afwegen tegen de garantie en lokatie. Maar wellicht dat ik daar toch nog weer op terugkom.
Nou, volgens mij kan ik mij de komende week aardig vermaken met garagebezoeken.
Mocht je iemand tegenkomen met de kap open, grote smile op zijn gezicht, vliegjes tussen zijn tanden en met naast hem een zenuwachtige verkoper....
.... dan ben ik dat