Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

kofferrek

05 jul 2009 9:59

Eindelijk zijn we over gegaan tot de aanschaf van een 996 cabrio. Nou willen we komende zomer ook lekker op vakantie met de 996.

Maar we zullen bergruimte moeten creeƫren, daar we ook onze twee meiden mee op vakantie nemen.

Kan iemand mij vertellen of er kofferrekken of dakdragers (op hardtop) in de handel zijn?

Ben heel benieuwd.

Groeten Lucas

Re: kofferek

05 jul 2009 10:11

Bestaat vast wel, maar ik denk dat je gewoon een goedgevulde portemonnee mee moet nemen.
Met 4 man in een P op vakantie vraagt om inventiviteit en een wasmachine ter plekke :D
Afbeelding
http://www.cabriokappen.be hier te koop :!:

05 jul 2009 10:21

Zoals Sigrid al aangeeft, je zult heel creatief moeten zijn met inpakken en keuzes maken wat mee te nemen.... en je weet hoe vrouwen zijn?!

Of er een rek voor achterop een 996 bestaat betwijfel ik, aangezien de spoiler dan niet meer zou werken.... of je bagage gaat mee omhoog :mrgreen: :mrgreen:

05 jul 2009 10:24

:lol:

Re: kofferrek

05 jul 2009 12:11

Porsche tequipment voor de 996: http://www.porsche.com/international/ac ... 6/touring/

:salut:

05 jul 2009 14:51

foto van de leverancier
Afbeelding

Zit dat ding wel goed gemonteerd?

Ik zou denken dat de beugel aan de onderkant zou zitten,
zodat je daar een koffer op zet en vervolgens vast snoert.

Om het nog maar niet over cup II velgen op een impactbumper 911 te hebben.

05 jul 2009 15:17

EDIT: volledige quote van direct bovenstaande post verwijderd :arrow: hou het forum leesbaar :idea: O.

Dat is een fout die veel mensen maken, denken dat de beugel aan de onderkant moet zitten. Zoals op de foto zit tie goed. Andersom kan bij een noodstop betekenen dat de koffers door de achterruit komen.

05 jul 2009 15:32

Maar wat als je even goed accelereert? :wink:

05 jul 2009 17:00

Lekker nog meer gewicht achter de achteras..... :mrgreen: volgens mij niet echt handig :?

05 jul 2009 19:05

nee, maar een kofferrek op je voorklep kijkt zo lastig vooruit... :wink:
Plaats een reactie