Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

nurburgring record tijd voor panamera turbo

17 jul 2009 17:28

ik lees net op de site van het blad EVO dat de panamera turbo een nieuw ronderecord (voor 4 deurs saloons) heeft gereden met dezelfde ronde tijd als de 911 turbo en de ferrari 360 stradale 8) en een volle 17 sec sneller als de bmw e60 m5 :oops: auw dat moet pijn doen, niet slecht voor een gezins auto .

Re: nurburgring record tijd voor panamera turbo

17 jul 2009 18:26

Ik heb de Panamera nog niet live gezien.
Ik vind hem op de foto niet echt mooi.
Maar dat ie goed is verbaast mij niet, Porsche rules 8)

17 jul 2009 18:36

Zal niet lang meer duren voor we hem zien op de weg....12 september introductie :D

17 jul 2009 18:44

Ik zag een tweetal rijden bij Stuttgart, in het echt zien ze er best OK uit.

18 jul 2009 8:23

http://www.evo.co.uk/news/evonews/23863 ... ecord.html

Porsche’s Panamera may not float everyone’s boat, but you can’t argue that it’s fast. The brand’s first ever saloon has done its obligatory laps of the Nürburgring, and in Turbo form at least, has walked away with the four-door record.

It lapped the Nordschleife – fast becoming the performance car litmus test – in 7 minutes 56 seconds, making it three seconds quicker than the previous record holder, the Cadillac CTS-V (pictured, grey). The four-wheel-drive Porsche is someway short of the Caddy in the power stakes, its 4.8-litre V8 engine offering up 493bhp and 516lb ft compared to the rear-driven CTS-V’s 550bhp and 551lb ft.

18 jul 2009 12:03

was gisteren met de motor aan het touren in de eifel en toen kwam ik er ook een tegen. vind de voorkant wel mooi, vind het een beetje een mix van de cgt/boxster/cayenne, maar de achterkant vind ik gewoon te lomp. Ook jammer dat er maar 4 man in kunnen, maarja, gezinnen met 2 kinderen zijn er ook zat :ba:
Plaats een reactie