Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
24 jul 2009 21:57
Ik zou graag beschikken over de originele buiten thermometer (en verbuiksindicatie).
Is het eenvoudig om de Boxster achteraf van een boordcomputer te voorzien en wat is daarvoor nodig (en wat zijn de kosten bij benadering)?
24 jul 2009 21:59
de kabels zijn meestal voorzien in de kabelboom. wordt dus een afleesscherm, een hendel aan je stuurkolom en de nodige sensors. zou ik er niet voor over hebben, maar wie betaalt bepaalt!
25 jul 2009 9:01
Zit er in je boxster geen airco?
Maar ik zelf zou die hele verbouwing ook niet aangaan.... en het verbruik??? Die heb ik ook niet in mijn auto.... zolang de benzine meter maar goed daalt als ik aan het rijden ben
14 aug 2009 21:20
Ik heb inderdaad airco.
Mijn Boxster is model 2001, dank voor de info en link naar de site.
Heeft iemand hier ervaring met deze ombouw?
Het gaat mij met name om de buitentemperatuur, de andere opties heb ik niet echt nodig.
15 aug 2009 7:42
Ik heb ook al een keer iets gelezen over de mogelijkheid om de (alleen) buitentemperatuur zonder boardcomputer toch af te kunnen lezen...
Neem even contact op met Renntech volgens mij weten die meer?
15 aug 2009 11:43
T/m bouwjaar 2000 kun je de boordcomputer v.w.b. de temperatuuraflezeing "faken". Via de computer bij de dealer kun je de OBC aan laten zetten en de gewenste keuze laten instellen (bijv. buitentemperatuur).
Vanaf modeljaar 2001 gaat dat niet meer op die wijze.
Ik zal Renntech eens contacten, dank voor de tip.
Ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die de bovenstaande aanpassing (inbouw schakelaar) zelf hebben uitgevoerd.
25 aug 2009 22:28
Ik heb de onderdelen besteld, zoals hierboven (zie link) beschreven staat.
Dank voor alle tips.
Zodra ik tijd heb, ga ik het inbouwen.