Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
11 aug 2009 10:15
Heb even 2 vragen over dakdragers voor een coupe.
Heeft iemand ervaring met Thule dakdragers voor op een coupe, in mijn geval een 993? Ik wil zo af en toe toch een fietst of skispullen meenemen. Klopt het dat de originele Porsche dakdragers een hoogteverschil hebbben tussen voor en achter om de lijn van het dak te compenseren?
Bedankt voor de reacties.
11 aug 2009 10:22
jala schreef:Heeft iemand ervaring met Thule dakdragers voor op een coupe, in mijn geval een 993?
Ja,
gcar en wellicht
Tridensjeff .
Handig hè, die zoekfunctie
.
11 aug 2009 10:23
jala schreef:Klopt het dat de originele Porsche dakdragers een hoogteverschil hebbben tussen voor en achter om de lijn van het dak te compenseren?
Klopt. Ik heb dit echter opgelost door twee verschillende hoogtes te nemen en dat compenseert goed. Aangezien ik mijn 964 verkocht heb (die vwb het dak gelijk is aan de 993) en nu over ben naar een 996 is die set te koop. Dus als je interesse hebt: pb.
Laatst bijgewerkt door
Devils son op 11 aug 2009 10:24, in totaal 1 keer bewerkt.
11 aug 2009 10:23
Dankjewel.
Op dakdragers gezocht, maar daar kwam niet veel informatie uit.
11 aug 2009 11:02
Op dakdrager gezocht.... En dan vind je niet veel.
Meer mensen met ervaring met de Thule dragers?
11 aug 2009 12:08
op de oranje lettertjes in de post van eric geklikt?
11 aug 2009 13:10
Jazeker.
Ik zie daar 1 foto met een dakkoffer op een 911. Of dat Thule fragers zijn, of de originele Porsche dragers, ik weet het niet en het staat er niet bij.
Verder discussie of het mooi is of niet.
Maar geen ervaringen met gebruik van Thule dragers.
11 aug 2009 13:21
Tja, ik zou ze natuurlijk óók nog een PB kunnen sturen om jou vervolgens het antwoord te laten weten
..... maar dat kun je natuurlijk ook zelf doen nu je weet wie er (wellicht) ervaring heeft
.
11 aug 2009 13:38
jala schreef:Jazeker.
Ik zie daar 1 foto met een dakkoffer op een 911. Of dat Thule fragers zijn, of de originele Porsche dragers, ik weet het niet en het staat er niet bij.
Verder discussie of het mooi is of niet.
Maar geen ervaringen met gebruik van Thule dragers.
In mijn album vind je foto's van mijn dakdrager op de 964.
Origineel Porsche is niet meer verkrijgbaar, dat heb ik indertijd nagevraagd.
Ervaring heb ik, zoals gezegd: prima. Dat vond ik ook voordat ik de dragers te koop had gezet.
11 aug 2009 19:55
Een pb kan ik sturen. Dan weet ik hoe het zit.
Aan de andere kant, verliest dit forum niet zijn informatieve waarde wanneer informatie via pb´s uitgewisseld wordt?
Ik kom hier maar net kijken omdat ik pas sinds 3 weken een Porsche heb. Ik weet nog lang niet zoveel als vele anderen hier. En met mij zijn er waarschijnlijk nog meer die maar net komen kijken, en dan kunnen meelezen.
11 aug 2009 22:29
Met een PB worden
ervaringsdeskundigen die het PF niet zo frequent bezoeken attent gemaakt op jouw vraag
.