Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

993 uit USA

09 sep 2009 22:39

hallo allemaal,

ik ben me momenteel aan het orienteren op een P 993. Afgelopen weken veel rondgekeken op het forum hier en ook een aantal auto's bekeken. Nu ben ik eigenlijk een beetje verliefd geworden op de 4S. Die ligt alleen boven mijn budget op dit moment (budget is +- 35k)

Ik ben nu een beetje aan het kijken in Engeland en Amerika en op ebay wat veilingen aan het volgen zo ook deze:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170378460697&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT

Hier op het forum heb ik al gelezen dat de amerikaanse versie en ander onderstel heeft dan de europese versie (wat is het verschil?) zijn er hiernaast nog meer verschillen? behalve de lelijke bumpertjes :x

Als het verder dezelfde auto is dan kan ie voor 35.000 euro op nederlands kenteken staan... Graag ook jullie mening over de verkoopmogelijkheden als ik er weer vanaf wil.

Re: 993 uit USA

09 sep 2009 22:46

en deze:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230372252625&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT

welliswaar 2cs en de naar mijn mening niet begeerlijke tiptronic en redelijk wat kilometers maar voor die prijs...

09 sep 2009 22:51

Ze zijn in de VS inderdaad goedkoper, maar de afstand verhoogt ook wel een beetje het risico; waar laat je de auto keuren? Transportproblemen? Als je ervaren bent, geen probleem, maar anders zou ik toch een "gewone" 993 uit de benelux proberen.

09 sep 2009 22:54

Die C2S heb je binnen je budget voor de deur staan. Daarvoor krijg je er in NL of Dtsld geen. Dan moet je zelf alleen bepalen of je het risico wil lopen. :idea:

09 sep 2009 23:03

dosse schreef:
Als het verder dezelfde auto is dan kan ie voor 35.000 euro op nederlands kenteken staan... Graag ook jullie mening over de verkoopmogelijkheden als ik er weer vanaf wil.

Dan reken je jezelf rijk. Denk eerder 42 mille.... En dan reken ik met 1.45 EUR/USD. En dan kom je op het punt dat je met bumpers en onderstel al aardig in de buurt van de NL prijzen komt. En dan nog blijft het altijd een ex USA auto. My 2c!
Plaats een reactie