Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Schaalmodel op maat naar wens

10 okt 2009 7:19

Ik kwam gisteren een bedrijfje (ik begrijp meer een uit de hand gelopen hobbyist) tegen op mijn speurtocht om een schaalmodel volledig naar mijn eigen specificaties te vinden. Ik wilde graag eigenlijk zowel mijn 964 RS, als mijn 996 GT2 als de nieuw bestelde 997 GT2 op schaal in mijn kast hebben staan. Maar dan precies in de uitvoering zoals ik hem had, heb en krijg. Er zullen vast wel meer mensen zijn die dat doen, maar na een hoop speuren op internet kwam ik deze jongen http://www.scalepassion.nl/ tegen. Hij heeft me aangeboden bestaande modellen aan te passen aan mijn wensen.

Na enig heen en weer mailen, bleek hij al een jaar of 4 hier te komen - memberlist.php?mode=viewprofile&u=1022
Dat maakt het natuurlijk weer extra leuk om iets bij hem te bestellen.

Voordat mensen dit reclame vinden maar ik heb geen aandelen in dit bedrijf en "ken" Patrick pas sinds gisteren. Maar ik kan me voorstellen dat wel meer mensen hier een model zoeken naar hun eigen specificaties. Dus misschien is dit wel wat voor jullie. Als het niet mag, moet het maar verwijderd worden.

Re: Schaalmodel op maat naar wens

10 okt 2009 7:26

Deathtrap hier op dit forum bouwt (hobbymatig) ook veel schaalmodellen en heeft dat ook gedaan naar wens van pf'ers hier. had je kunnen vinden met de zoekfunctie :wink:

maar een extra adresje erbij kan nooit kwaad. Site ziet er leuk uit trouwens.
Plaats een reactie