26 okt 2009 11:44
26 okt 2009 14:14
26 okt 2009 15:40
26 okt 2009 15:51
26 okt 2009 15:56
26 okt 2009 16:02
26 okt 2009 16:04
Hessel schreef:.... een heleboel zaken die met niet heel veel kennis ook zelf gedaan kunnen worden als je een beetje handig bent. (Remblokken/schijven, Grotere remcylinder, turbo spoorstangen en vulringen, etc)
26 okt 2009 16:07
26 okt 2009 16:09
26 okt 2009 16:13
26 okt 2009 16:16
Peet964 schreef:vervangen steun stuurhuis door alubalk
26 okt 2009 16:37
26 okt 2009 16:44
26 okt 2009 18:47
26 okt 2009 19:24
Hessel schreef:Volgens mij hoef je niet persee te upgraden naar carrera 3.2 klauwen, maar eerder investeren in een grotere remcylinder. Wel zou ik kompleet nieuw gereviseerde klauwen halen met nieuwe zuigers, rubbers, etc. Heb ik ook gedaan en werkt super. Helemaal als je high performance blokken neemt. Natuurlijk nieuwe schijven en blokken.
26 okt 2009 20:27
Er is een verschil tussen 'preppen' en 'preppen'
9 van de 10 zgn circuit-auto's zijn tenenkrommend slecht en ondoordacht gebouwd...
26 okt 2009 21:12
26 okt 2009 22:10
Volgens mij hoef je niet persee te upgraden naar carrera 3.2 klauwen, maar eerder investeren in een grotere remcylinder.
Een pre-impact 911 is op een circuit toch geen auto die je echt zo op het randje kan rijden, mits je Walter Rohrl heet....
26 okt 2009 22:27
26 okt 2009 22:49
27 okt 2009 19:10
Jeroen914 schreef:Erwin, we zijn het wel weer erg eens... bah
27 okt 2009 19:23
Nine-eleven schreef:Jeroen914 schreef:Erwin, we zijn het wel weer erg eens... bah
Zijn 964 klauwen nix? Ik had deze (voor) op mijn SC gemonteerd zitten, achterklauwen gereviseerd en staalommantelde remleidingen.
27 okt 2009 20:14
27 okt 2009 20:37
27 okt 2009 20:40