10 nov 2009 17:28
Ik zie andere cijfers over dat gewicht, maar zullen we dit voortzetten in een ander draadje
10 nov 2009 18:52
10 nov 2009 18:54
molen934 schreef:Wat een complete en fraaie auto zeg, als je dat toch vergelijkt met mijn eerste 911 uit 1976
Enige luxe een elektr. spiegel, geen rembrekachtiging, draairaampjes en één hendeltje voor de kachel zelfs geen wisser achterop maar plezier voor tien
molen934 schreef:
Ik bedoel maar... Wat een hoop onnodig gewicht zo'n ding tegenwoordig mee moet slepen
10 nov 2009 18:57
10 nov 2009 19:04
10 nov 2009 19:07
10 nov 2009 19:58
rob964.c4 schreef:die oudjes zijn eigenlijk van die stiekeme dikkertjes
10 nov 2009 20:00
gast schreef:ja, dat een oud gebakje maar 1000 kg weegt tegen over iets van 1500 voor een 997. Maar niet dat die 997 ook evenredig meer vermogen heeft.
10 nov 2009 20:21
10 nov 2009 20:41
10 nov 2009 20:49
10 nov 2009 20:53
10 nov 2009 21:07
11 nov 2009 8:40
11 nov 2009 9:27
rob964.c4 schreef:
een smart is vrij(heel) stevig met een frontale aanrijding maar of je het overleeft
robert
11 nov 2009 9:39
11 nov 2009 10:30
11 nov 2009 10:45
11 nov 2009 11:34
mick1512 schreef:Ik zie andere cijfers over dat gewicht, maar zullen we dit voortzetten in een ander draadje
Hoe bedoel je, andere cijfers
11 nov 2009 11:50
11 nov 2009 12:02
Paul II schreef:Wat betreft de andere opmerking over het zwaarder worden...
namelijk het ontbreken van rembekrachtiging op een 911 van '76
Had altijd het idee dat op auto's met schijven rondom er niet te remmen viel ZONDER.
11 nov 2009 13:54
11 nov 2009 14:10
Paul II schreef:Wat betreft de andere opmerking over het zwaarder worden...
namelijk het ontbreken van rembekrachtiging op een 911 van '76
Had altijd het idee dat op auto's met schijven rondom er niet te remmen viel ZONDER.
Heb het maar eens opgezocht in de Porsche 911 van PM...
Feiten:
11 nov 2009 14:27
11 nov 2009 14:33
molen934 schreef:Kan me goed voorstellen dat forummers in de "vroege" elfjes blijven rijden