10 nov 2009 17:28
Ik zie andere cijfers over dat gewicht, maar zullen we dit voortzetten in een ander draadje
10 nov 2009 18:52
10 nov 2009 18:54
molen934 schreef:Wat een complete en fraaie auto zeg, als je dat toch vergelijkt met mijn eerste 911 uit 1976![]()
Enige luxe een elektr. spiegel, geen rembrekachtiging, draairaampjes en één hendeltje voor de kachel zelfs geen wisser achterop maar plezier voor tien
molen934 schreef:
Ik bedoel maar... Wat een hoop onnodig gewicht zo'n ding tegenwoordig mee moet slepen![]()
10 nov 2009 18:57
10 nov 2009 19:04
10 nov 2009 19:07
10 nov 2009 19:58
rob964.c4 schreef:die oudjes zijn eigenlijk van die stiekeme dikkertjes
10 nov 2009 20:00
gast schreef:ja, dat een oud gebakje maar 1000 kg weegt tegen over iets van 1500 voor een 997. Maar niet dat die 997 ook evenredig meer vermogen heeft.![]()
10 nov 2009 20:21
10 nov 2009 20:41
10 nov 2009 20:49
10 nov 2009 20:53
10 nov 2009 21:07
11 nov 2009 8:40
11 nov 2009 9:27
rob964.c4 schreef:
een smart is vrij(heel) stevig met een frontale aanrijding maar of je het overleeft![]()
![]()
robert
11 nov 2009 9:39
11 nov 2009 10:30
11 nov 2009 10:45
11 nov 2009 11:34
mick1512 schreef:Ik zie andere cijfers over dat gewicht, maar zullen we dit voortzetten in een ander draadje
Hoe bedoel je, andere cijfers
11 nov 2009 11:50
11 nov 2009 12:02
Paul II schreef:Wat betreft de andere opmerking over het zwaarder worden...
namelijk het ontbreken van rembekrachtiging op een 911 van '76![]()
Had altijd het idee dat op auto's met schijven rondom er niet te remmen viel ZONDER.
11 nov 2009 13:54
11 nov 2009 14:10
Paul II schreef:Wat betreft de andere opmerking over het zwaarder worden...
namelijk het ontbreken van rembekrachtiging op een 911 van '76![]()
Had altijd het idee dat op auto's met schijven rondom er niet te remmen viel ZONDER.
Heb het maar eens opgezocht in de Porsche 911 van PM...
Feiten:
11 nov 2009 14:27
11 nov 2009 14:33
molen934 schreef:Kan me goed voorstellen dat forummers in de "vroege" elfjes blijven rijden