Beste forummers,
Vanuit een
ander topic hier de verkiezing van de foto's voor de kalender.
Kalender gaat zo rond de 25 euro kosten vooralsnog (incl verzenden) en gaat er zo uitzien (en nee, niet met die Steffi Graf lookalike op de voorkant
):
Ik heb nog een suggestie voor de kalender; ofwel we kiezen de foto met de meeste stemmen als voorplaat, ofwel je kan een foto van je eigen auto of een foto naar keuze mailen aan mij. Dat wordt dan de voorplaat van JOUW kalender. De maanden zijn dan bij iedereen gelijk.
Je wens kan je in de poll kwijt.
Ik voel me nét DrKnauf
, ik zal hieronder alle 86 ingestuurde foto's plaatsen. Ivm het formaat van de kalender kunnen foto's alleen in landscape en niet in portrait formaat. Ik zal alle foto's een nummer geven.
Je kan in dit topic in een post respectievelijk 10, 5, 3, 2 en 1 punt geven voor een foto.
Dus graag:
10 punten - foto nr ..
5 punten - foto nr ..
3 punten - foto nr ..
2 punten - foto nr ..
1 punt - foto nr ..
Vul gelijk de poll even in en geef in je post aan of je prijs stelt op een eigen kalender.Elke dag verplaats ik aan het eind van de dag de punten die gepost zijn, zodat er niet zelf een tussenstand bijgehouden kan worden nav de posts... De 12 of 13 foto's (afhankelijk van de poll uitslag) met de meeste punten worden verkozen om een maand op de kalender te mogen zijn.
Wil je in je post waarin je je score aangeeft ook gelijk aangeven of je interesse hebt in een kalender? Op 10 december om 19.30u ga ik het topic sluiten en de score opmaken. Ergens in het weekend daaropvolgend ga ik de kalenders bestellen. Laat dus voor 10 december in dit topic even weten wat je favoriete foto's zijn en of je een kalender wil hebben voor 25 euro (prijs kan ivm groupbuy nog wel lager worden, niet hoger).
Enfin, we gaan van start. Dank voor de medewerking.