Luitjes,
Ik sta erom bekend dat ik mijn P niet vies wil maken. Hij staat dan ook altijd te blinken in de garage en komt de deur met slecht weer niet uit. Zeker in de winter komt hij weinig buiten. Omdat ik hem gisteren toch een keer mee had genomen naar de kerstboom meeting, was hij behoorlijk vies geworden. Even schrikken, dat was nieuw voor mij
Toen ik vanmorgen wakker werd kreeg ik de gedachten maar eens te gaan spelen met de P in de sneeuw, hij was nu toch al vies. Dus ik heb de sleutels gepakt en ben op pad gegaan. Lekker wezen driften op een parkeerplaats en ik moet zeggen dat ik mij erg vermaakt heb.
Maar intussen ging het steeds harder en harder sneeuwen. Met het gevolg dat ik mij door een muur van +/- 40cm sneeuw moest worstelen om weer thuis te komen. De laatste km in de wijk heb ik er 1.5 uur over gedaan en heb mij meerdere malen uit moeten graven. Ook werd ik steeds door omstanders geholpen, duwen en trekken aan de auto en karton voor de wielen om hem steeds weer op gang te krijgen. Zelfs toen de auto voor mijn garage stond heeft het nog 15 min. geduurd voordat hij binnen was.
Ik vond het prachtig om er even mee te spelen maar denk dat het voorlopig de laatste keer is geweest. Achteraf bleek dat dit ook niet de gunstigste dag was om er even op uit te gaan
Zijn er nog meer die een leuke ervaring hebben gehad in de sneeuw?
Ik zou zeggen, brand maar los.
Hier een paar kiekjes.
Hier nog een paar:
http://picasaweb.google.com/Berboxster/Sneeuwpret2009#Berrie
Laatst bijgewerkt door
Ber op 21 dec 2009 0:33, in totaal 5 keer bewerkt.