Denk dat het belangrijk is bij zaken als vermogenswinst en kwaliteit het over feiten of over persoonlijk ervaringen te hebben, niet over aannames/horen zeggen(ik bedoel dit absoluut niet verkeerd).
Genoemde vermogenswinst lijkt me te optimistisch.
Denk dat het zeker geen (Porsche) kwaliteit is deze spruitstukken.
Recent werden vergelijkbare aangeboden voor een 996, ongebruikt dacht ik, dat zegt iets.
Vermogenswinst lijkt mij ook erg optimistisch, zeer onwaarschijnlijk. Dus die bewering is waarschijnlijk onjuist. Belangrijker lijkt mij de vraag of deze uitlaat spruit stukken eenzelfde of meer vermogenswinst opleveren als de alternatieven die je overweegt of dat het prijsverschil en bijbehorende vermogenswinst de aanschaf voor jou rechtvaardigt.
Het is vaker gezegd op het forum, een vaak gemaakte(absoluut foute) aanname is dat duurder altijd beter is of de kans dat iets beter is vergroot. Het enige wat een hogere prijs veroorzaakt is een kleinere potentiële klantenkring (en daardoor exclusiever).
Het feit dat een ongebruikte sportuitlaat verkocht wordt door een particulier zegt helemaal niets, zijn beweegredenen om te verkopen echter wel.
Indien je een spaghetti spruitstuk zou willen aanschaffen zou ik mij afvragen waarom ik dit zou willen? hierbij de beste oplossing(eventueel gebaseerd op feiten of persoonlijke ervaringen van medeforummers) kiezen(eventueel nog voor en na aanpassingen op rollerbank et voila).
Als cabriowim bijvoorbeeld positief is over dit bedrijf zou dit voor mij persoonlijk al een positieve onderbouwing voor een keuze kunnen zijn(cabriowim werkt veel met metaal, weet niet of zijn ervaring met dit bedrijf gebaseerd is op o.a. kwaliteit van producten maar het is al meer dan niets).
Nogmaals bedoel het niet verkeerd, maar een duur(der) uitlaatsysteem is niet per se kwalitatief beter, levert meer vermogen op, mooiere sound(persoonlijk), etc.