31 dec 2009 1:33
31 dec 2009 6:46
marcelk schreef: hoe kijken jullie daar tegen aan?
31 dec 2009 8:21
31 dec 2009 8:57
31 dec 2009 11:21
31 dec 2009 12:36
31 dec 2009 13:40
31 dec 2009 13:44
31 dec 2009 13:55
31 dec 2009 14:39
31 dec 2009 14:44
31 dec 2009 15:40
31 dec 2009 16:38
porsche9111970 schreef:Ik ben van mening dat je het beste een auto kunt kopen die niet gerestaureerd hoeft te worden. Een serieuze restauratie betekent financieel gezien een "open einde". Je kunt dan ver boven de actuele marktwaarde uitkomen.
31 dec 2009 17:27
31 dec 2009 21:36
31 dec 2009 22:49
31 dec 2009 23:31
De S'en zijn meer op Sport (koppel en pk curves) de E's meer op comfort.
31 dec 2009 23:36
01 jan 2010 18:21
porsche9111970 schreef:
Het is wel onmogelijk om een auto voor € 11.000 serieus te restaureren. Volgens mij is een nieuwe 2.0 zuiger- en cyllnderset t.b.v. een "S" uit 1969 alleen al ca. € 4.500. Het reviseren van de Bosch-Mfi kost ca. € 3.500. Het reviseren van de koppen kost ca. € 1.000. Als je zelf handig bent kun je e.a.a. besparen, maar een leek moet niet aan plaatwerken, spuiten en aan een motorrevisie beginnen.
01 jan 2010 21:29
Las net vandaag in dit boek dat de S niet zoals veel mensen denken staat voor Sport, maar voor Super
02 jan 2010 1:02
02 jan 2010 18:44
02 jan 2010 19:01
02 jan 2010 19:25