Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
02 jan 2010 15:09
Inderdaad. Heel jammer van Wittebrug Porsche. Is slechte zaak dat zo'n oude dealer het niet meer rendabel weet te houden. Echter er komt dus weer een nieuw Porsche Service Centrum Rotterdam Airport bij aan de Frobenstraat 3. Ik begreep van Porsche Service Centrum Twente, ex Lammertink dat je beter een service centrum kan zijn omdat je de druk van verplichte afname van nieuwe auto`s van de importeur niet hebt. We zullen zien hoe het zich ontwikkeld.
02 jan 2010 15:14
out of the blue sky?
02 jan 2010 15:21
Frobenstraat 3, das wel erg dichtbij
Weet iemand ook per wanneer? want volgens mij ligt het nog braak.
02 jan 2010 15:25
Ik ben er vorige week geweest. Ligt zeker niet braak! Toen ik binnen was schoot het al
lekker op!!
02 jan 2010 15:31
Volgens de brief zou het nu operationeel moeten zijn, betekent wel twee vestigingen in Rotterdam.
02 jan 2010 15:36
Guus schreef:Inderdaad. Heel jammer van Wittebrug Porsche. Is slechte zaak dat zo'n oude dealer het niet meer rendabel weet te houden. Echter er komt dus weer een nieuw Porsche Service Centrum Rotterdam Airport bij aan de Frobenstraat 3. Ik begreep van Porsche Service Centrum Twente, ex Lammertink dat je beter een service centrum kan zijn omdat je de druk van verplichte afname van nieuwe auto`s van de importeur niet hebt. We zullen zien hoe het zich ontwikkeld.
Nog een gevalletje winsterslaap?