05 jan 2010 19:38
05 jan 2010 19:52
05 jan 2010 19:56
05 jan 2010 19:59
05 jan 2010 22:21
05 jan 2010 22:24
05 jan 2010 22:28
ralf996 schreef:Ik zou zoeken naar een mk2, die hebben een pakking gekregen waardoor ze minder last hebben van het lekken/zweten van olie. Je kan ook een mk1 pakken die een modificatie heeft gehad.
05 jan 2010 22:29
05 jan 2010 22:45
05 jan 2010 22:56
05 jan 2010 22:57
05 jan 2010 23:00
05 jan 2010 23:00
05 jan 2010 23:10
ralf996 schreef: waaronder een van Steef, een mooie 964c2 met 235dkm, als je veel km's gaat maken lijkt me een 964 met veel km's een betere optie, die van Steef is niet te duur
05 jan 2010 23:28
Olaf schreef:ralf996 schreef:Ik zou zoeken naar een mk2, die hebben een pakking gekregen waardoor ze minder last hebben van het lekken/zweten van olie. Je kan ook een mk1 pakken die een modificatie heeft gehad.
Achterhaald
'n eerste serie motor die nu nog niet lekt, zal dat ook niet zo snel meer gaan doen .. hetzelfde geldt voor de nakomende serie
... er zijn inmiddels ookal wat lekkende 993 blokken ...
Als je veel Km's gaat maken - zou ik (als ik jou was) in ieder geval geen Porsche kopen met 'n absurd lage Km-stand - beter iets meer, goed onderhouden en lager in prijs
200K+ zonder voorgaande revisie - alleen als de prijs van de revisie bij de verkoopwaarde is mee gerekend
05 jan 2010 23:37
06 jan 2010 0:17
06 jan 2010 0:21
mick1512 schreef:En dagelijks rijden met je 911, dat zouden er meer moeten doen
06 jan 2010 0:24
06 jan 2010 11:46
09 jan 2010 15:24
09 jan 2010 15:28
09 jan 2010 15:30
09 jan 2010 15:47