Er is ergens een video van Division waar ze de 329 aantikken in een 996 turbo. Dat was tijdens de 2008 Porscheforum autobahn uitje. Dat vind ik overigiens een onverantwoorde snelheid op een 2bahns weg.
280 met mijn ex 951 (op de teller, 't was voor GPS) 265 met mijn ex 964 C4 255 met de 968. De 968 is nu in een beter staat (na veel liefde en centjes) en ook een beetje gekieteld...dus tijd voor een nieuwe uitje op de Autobahn
Met de verschillende Porsches zou ik het niet eens weten en vind het ook eigenlijk niet heel belangrijk. Mijn Audi weet ik dan weer wel omdat ik niet had gedacht dat hij het haalde en met mijn Spyder werd het boven de 170 echt heel spannend.
Open nooit boven de 200 gereden. Dicht 238 oid op de navi....... Voelde verschrikkelijk snel en een beetje onplezierig. (stond toen redelijk wat wind dat ik deze plankgassessie vroegtijdig heb afgebroken en ik heb eigenlijk niet de behoefte gehad dit nogmaals te doen)
Op de Afsluitdijk in een 996 GT3 heb ik 326 gehaald op de digiteller. Mijn eerste en enige keer 300+ zelf aan het stuur. Auto voelt dan trouwens echt bizar goed aan! Ongelooflijk!
met de boxster 248 km/u op de max, de alfa 262 km/u op de gps, tis dat hij niet harder gaat, zou hij dat wel doen weet ik niet of ik nog veel harder zou durven doortrappen. Ik vond het toch wel erg snel gaan, een echte adrenalinerush
volgens de teller: 243 open, 250 dicht (harder ging in beide gevallen niet ). Filmpje van 997 Turbo is wel heel indrukwekkend zeg! 300 km/h na 31s, 100 na ca. 3s.... Moet echt een belevenis zijn!