Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

leenauto

26 jan 2010 23:25

Op het bedrijventerrein waar ik werk , ben ik niet de enige met een PORSCHE :!:
Bij onze buren heeft de directeur maar liefst 2 x een kjn .
Blijkbaar is deze persoon tevreden met P.C.A. , want de laatste paar dagen staat er een leenauto met p.c.a. op de kentekenplaat .
Beteft een 997targa4s . :!:
Toch leuk als vervangauto . Toch . :?:

Re: leenauto

26 jan 2010 23:27

Oh jee, je gaat toch geen reclame maken voor PCA, want dan weet ik wel weer hoe het hier afloopt...........

SLOTJE :cheers: :cheers:

26 jan 2010 23:28

Ik had laatst een KJN van PCA als leenauto. Leuk om een keer in te rijden! Was ook meteen genezen vd KJN trouwens.

27 jan 2010 11:33

voor noppes? nada? Of omdat ze van ieder model toch een model beschikbaar moeten hebben voor proefritten? Dan maar beter maximaal inzetten?

27 jan 2010 11:45

Volgens mij kreeg Amandus van PCG een cabrio mee. Ook leuk voor een keer!

27 jan 2010 12:09

denk maar niet dat dat gratis is :twisted:

27 jan 2010 12:37

Jip schreef:voor noppes? nada? Of omdat ze van ieder model toch een model beschikbaar moeten hebben voor proefritten? Dan maar beter maximaal inzetten?

Is onderdeel van de Porsche Garantie dat je een leenauto meekrijgt. Kan ook een Golf zijn trouwens.

27 jan 2010 13:48

Meestal is een leenauto een auto van een (paar) klasse(n) lager, althans mijn ervaring

27 jan 2010 13:53

Hier bij de dealer krijg je de nieuwe polo mee, niks mis mee lijkt me. Dat iemand die kjn rijd een carrera 4s mee krijgt was neem ik aan op verzoek.

27 jan 2010 13:54

wolf schreef:denk maar niet dat dat gratis is :twisted:

Laatst bij een beurt voor de KJN (368 euro ex BTW) kreeg ik nadda voor noppes een Cayman s mee...

27 jan 2010 14:03

jaja. je blijft toch wel objectief als moderator?
maar serineus, zit natuurlijk allemaal in het uurtarief. no free lunch.

27 jan 2010 14:23

Niet zo zuur hoor Wolf... zoals eerder gezegd ze kunnen je ook een polo meegeven. Als ik mag kiezen tussen lol hebben met die cayman s of me druk maken waar ze dat bedrag er eventueel stiekum misschien bijgeregekend hebben, dan schakel ik liever ff terug en geniet ik van de auto die ik heb meegehad 8)

27 jan 2010 14:41

Of geen leenauto en de uurprijs de helft minder!

MAAR een keer rijden in een Targa 4 s is ook niet verkeerd... Zeker als je een Kahijennee hebt!

27 jan 2010 16:19

Toen PCG de mijne kwam ophalen voor wat garantie issues, vroegen ze nog wel of ik vervangend vervoer nodig had, waarop ik nee had geantwoord, dus kwamen gewoon met de 'ambulance'. Weet niet of ik anders kosteloos vv vervoer had gekregen, maar het feit dat ze de auto helemaal kwamen halen vanuit Heteren vond ik al super!

Bij Audi Maas krijg ik wel vrijwel altijd gelijkwaardig vervoer mee. Als ik de Q7 of A4 cabrio inlever bij een vd verkopers die bij mij in de buurt woont, neemt hij altijd een leenauto(of zijn werkauto) mee, vrijwel altijd een A6 avant 3.0 tdi, A5 3.0tdi oid...word eigenlijk nooit afgescheept met iets waar geen kinderwagen in past oid...

27 jan 2010 20:54

Bij Porsche Leusden krijg je een coole witte Golf GTi mee. 8)

27 jan 2010 21:11

Bij PCA kan je kiezen:

1. Golf GTI voor 25 euro per dag
2. Porsche Boxster/Cayman voor ik meen 150 euro
3. 911 coupe of cabrio voor 250 euro.

Is nieuwe service sinds eind verleden jaar.

aanvulling: Als je de auto een beurt laat geven daar!

28 jan 2010 0:13

Sorry maar ik vind het belachelijk dat je moet betalen voor een leenauto (ligt natuurlijk aan de reden, waarvoor de auto er moet staan)

28 jan 2010 0:24

... bij sommige garage's krijg je 'n gratis leen-fiets of electrische scooter 8)

28 jan 2010 0:27

ver boven de 200 schreef:Bij PCA kan je kiezen:

1. Golf GTI voor 25 euro per dag
2. Porsche Boxster/Cayman voor ik meen 150 euro
3. 911 coupe of cabrio voor 250 euro.

Is nieuwe service sinds eind verleden jaar.

aanvulling: Als je de auto een beurt laat geven daar!

150 euro per DAG voor een boxster?
Vind ik een gekke prijs, is 6x de prijs van een gti? dan pak ik me toch liever die gti hoor :drive:

28 jan 2010 0:29

Is voor een belangrijk deel terug te voeren naar verzekering.

28 jan 2010 1:04

een gti zit ook in een hoge verzekeringsklasse, prijsverschil is 6x het bedrag he!
Ik vind de gti enigsinds wel goedkoop, maar onderhoud van de boxster en 911 kunnen ze zelf uitvoeren, en het is ook een beetje service vind ik(gratis hoeft niet, dat niet)

28 jan 2010 1:15

visser graties een klein toyotaatje mee. schattig :mrgreen:

28 jan 2010 1:30

wolf schreef:denk maar niet dat dat gratis is :twisted:

Het kost niks, het zit in de overhead en dus het uurtarief ... :-)

28 jan 2010 1:31

haha ja weet ik, vroeg eens naar zijn vervangend vervoer, en was een topding zei die, maar of ik daar nou harder dan 100 mee over de snelweg wil :pale:

28 jan 2010 9:12

En mijn kleinste wordt altijd helemaal vrolijk van de toyota van Visser. Bloemetje noemt ze 'm :mrgreen: Gaat er toch iets fout met de opvoeding

Eeeeh, als je moet betalen is het volgens mij geen leenauto meer :wink:
Plaats een reactie