Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Jubileum - Geïmproviseerde fotoshoot

07 maart 2010 10:04

Gisteren een eindje gaan rijden en gelijk mijn camera maar meegenomen. Just in case that... En jawel, op een gegevens moment kom ik een leuk nieuwbouwpand tegen dus gelijk maar wat fotootjes geschoten... Niet teveel tijd aan besteedt, dus een fotograaf zal er niet echt opgewonden van raken. Toch vind ik de plaatjes wel geslaagd...

Oh ja, en jubileum -> Dit is mijn 500-ste post op het forum (Dus ik heb nu 4 'i' -tjes) :mrgreen:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

EDIT: SPATIE tussen de foto's gezet ... is makkelijker kijken voor hen die geen 120" monitor hebben :idea: O.

Re: Jubileum - Geïmproviseerde fotoshoot

07 maart 2010 10:08

Ik vind de foto's niet verkeerd, maar ik ben dan ook geen fotograaf... de auto is zeker niet verkeerd, schitterende kar!

07 maart 2010 10:25

Sharky !!
mooie auto alleen die velgen en spiegels , foei !!!
Meteen cupies erop en die fuchs eronder uit !!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Grapje hoor :thumleft: :thumleft:

07 maart 2010 11:02

Van harte gefeliciteerd met je 4e I ! :mrgreen:

07 maart 2010 11:07

Dat je met een vals kenteken rijdt vanwege de flitscultuur in NL begrijp ik prima, maar deze combinatie valt teveel op... :mrgreen:

07 maart 2010 14:12

Sharky_80 :thumleft: en ook gefeliciteerd met de vierde i :wink:

07 maart 2010 14:55

Mooie foto´s! En hoe je het kenteken op deze manier mooi hebt kunnen bewerken mag je mij nog wel een keer leren (lukt mij dus niet, maar ik ben dan ook zeker geen fotograaf :wink: )..

07 maart 2010 15:13

Zoiets ??

46893

07 maart 2010 18:59

jep! Moet ik dus nog leren..Als ik weer foto's heb, meld ik me wel bij jullie..

07 maart 2010 19:14

Je bent je mistlamp verloren.

07 maart 2010 20:44

mistlamp? Da's toch van voor 84?

07 maart 2010 20:45