Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Jubileum - Geïmproviseerde fotoshoot

07 maart 2010 10:04

Gisteren een eindje gaan rijden en gelijk mijn camera maar meegenomen. Just in case that... En jawel, op een gegevens moment kom ik een leuk nieuwbouwpand tegen dus gelijk maar wat fotootjes geschoten... Niet teveel tijd aan besteedt, dus een fotograaf zal er niet echt opgewonden van raken. Toch vind ik de plaatjes wel geslaagd...

Oh ja, en jubileum -> Dit is mijn 500-ste post op het forum (Dus ik heb nu 4 'i' -tjes) :mrgreen:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

EDIT: SPATIE tussen de foto's gezet ... is makkelijker kijken voor hen die geen 120" monitor hebben :idea: O.

Re: Jubileum - Geïmproviseerde fotoshoot

07 maart 2010 10:08

Ik vind de foto's niet verkeerd, maar ik ben dan ook geen fotograaf... de auto is zeker niet verkeerd, schitterende kar!

07 maart 2010 10:25

Sharky !!
mooie auto alleen die velgen en spiegels , foei !!!
Meteen cupies erop en die fuchs eronder uit !!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Grapje hoor :thumleft: :thumleft:

07 maart 2010 11:02

Van harte gefeliciteerd met je 4e I ! :mrgreen:

07 maart 2010 11:07

Dat je met een vals kenteken rijdt vanwege de flitscultuur in NL begrijp ik prima, maar deze combinatie valt teveel op... :mrgreen:

07 maart 2010 14:12

Sharky_80 :thumleft: en ook gefeliciteerd met de vierde i :wink:

07 maart 2010 14:55

Mooie foto´s! En hoe je het kenteken op deze manier mooi hebt kunnen bewerken mag je mij nog wel een keer leren (lukt mij dus niet, maar ik ben dan ook zeker geen fotograaf :wink: )..

07 maart 2010 15:13

Zoiets ??

46893

07 maart 2010 18:59

jep! Moet ik dus nog leren..Als ik weer foto's heb, meld ik me wel bij jullie..

07 maart 2010 19:14

Je bent je mistlamp verloren.

07 maart 2010 20:44

mistlamp? Da's toch van voor 84?

07 maart 2010 20:45

o ja Sharky, erg mooie auto, en prima plaatjes, die tijdloze lijn van de coupe blijft geweldig...

07 maart 2010 20:56

wolf schreef:Je bent je mistlamp verloren.

46896

:scratch: :scratch: :scratch:

07 maart 2010 22:03

@ Wolf en Diablo...

Allebei mis!
Ik heb de mistlamp - die er oorspronkelijk inderdaad onder hing - eraf gehaald... I.m.o. een erg lelijk gezicht... In een 911 uit 1986 zitten de mistlampen niet achter de reflectorbalk...

Wel zal ik ten tijde van de APK hier een oplossing voor moeten verzinnen... Of er tijdelijk weer opschroeven of inbouwen achter de reflectorbalk...

07 maart 2010 22:07

mark996 schreef:Mooie foto´s! En hoe je het kenteken op deze manier mooi hebt kunnen bewerken mag je mij nog wel een keer leren (lukt mij dus niet, maar ik ben dan ook zeker geen fotograaf :wink: )..

Ook al heb ik een semi-professionele camera; fotograaf ben je niet door de apparatuur maar wel door het 'oog'. En eerlijk is eerlijk, dat oog voor detail is bij mij niet erg ontwikkeld...

Photoshop daarentegen, is wel een specialiteit! Sterker nog, ik verdien er gedeeltelijk mijn brood mee!
Al moet ik eerlijk zeggen dat de shop van het nummerbord een snelle shop is geworden, hij is verre van perfect... Maar daar gaat het hier gelukkig niet om...

07 maart 2010 22:14

Sharky_80 schreef:Wel zal ik ten tijde van de APK hier een oplossing voor moeten verzinnen...

Nope ... Op auto's met een registratie van voor 31 december 1997 is de mistlamp niet wettelijk verplicht.

... alleen wel even de schakelaar uit het dashboard draaien - en in je zak steken :wink:

07 maart 2010 22:33

Stukje tape erover werkt ook, dan is het geen schakelaar meer...

07 maart 2010 22:38

Bij 'n 3.2 steekt er zo'n grote ronde knop uit :idea:

Afbeelding

... die je er heel makkelijk uit kunt draaien :wink:

08 maart 2010 10:43

Mooie auto Sharky :thumleft: maar zie ik nou op de buitenkant van je velg rechtsachter plaklood zitten? :shock:

08 maart 2010 10:47

Raar , ik zie het "Links" Achter :scratch: :scratch: :scratch:

08 maart 2010 10:54

:lol: :lol: :lol: T'is nog vroeg hè :mrgreen:

08 maart 2010 11:19

:thumleft: :drunken:

08 maart 2010 11:57

De enige plek waar GEEN plaklood aan de buitenkant zit is rechtsachter!!!

Op de andere drie velgen jammer genoeg wel.

Toen ik in November de auto kocht lag er rechtsachter een afwijkende band op. Deze heb ik zelf laten vervangen en er toen met klem bijverteld dat het plaklood aan de binnenkant moest komen... Dat heeft de bandenboer prima gedaan.

Bij de andere drie wielen moet ik dat nog laten doen... Komt komend voorjaar wel ergens. Ik ben wel met je eens dat plaklood op een Fuchs velg echt 'not-done' is!

Tijdens mijn zoektocht naar een 911 was dit altijd een punt waarop ik lette. :mrgreen:

08 maart 2010 12:01

Nou Sharky ,
ik had em laten staan hoor !! :bang: :bang: :bang: :mrgreen:
Plaats een reactie