11 apr 2010 18:01
11 apr 2010 18:13
11 apr 2010 18:23
11 apr 2010 19:38
11 apr 2010 22:14
11 apr 2010 22:45
12 apr 2010 11:33
12 apr 2010 17:55
12 apr 2010 20:24
Wimpie67 schreef:Bedenk dat het voorwerk voor het grootste gedeelte het eindresultaat bepaalt. Ga je het zelf doen en zo ja, heb je er ervaring mee? Als je het laat doen (door een beunhaas?), vraag dan om referenties van auto's die meer dan 6 mnd geleden zijn gespoten. Pas dan kun je bepalen of de lak goed hecht, of de primer is ingezakt etc.
Kosten van spuitwerk kan variëren al naargelang de kwaliteit van de te gebruiken lak, het aantal lagen, wel of geen blanke lak etc.
Mocht je een goede plaatwerker zoeken, ik ken een hele goede in de buurt van Veghel. Doet regelmatig werk voor mij en vindt 't leuk om te doen. Spuiten besteedt hij uit, want geen spuitcabine...
12 apr 2010 20:34
17 apr 2010 10:59
17 apr 2010 11:00
17 apr 2010 11:06
17 apr 2010 11:22
Ewout schreef:Ik schrik een beetje van de vraagprijzen voor SC-tjes en andere oudere elfjes. Die van blijco mocht weg voor 10500
Is de SC het nieuwe Porsche instapmodel geworden ofzo?!
17 apr 2010 11:24
17 apr 2010 11:27
17 apr 2010 11:30
17 apr 2010 13:30
Ewout schreef:Ik schrik een beetje van de vraagprijzen voor SC-tjes en andere oudere elfjes. Die van blijco mocht weg voor 10500
Is de SC het nieuwe Porsche instapmodel geworden ofzo?!
17 apr 2010 14:03
17 apr 2010 14:38
horn schreef:koop de sc van Blijco!!!
17 apr 2010 14:44
Blijco schreef:Ik heb laatst aan een bekende van Horn ook een 944 Turbo onder de "normale" prijs verkocht.
18 apr 2010 11:23
18 apr 2010 11:30
Geoff schreef:Blijco, wat heb je precies staan dan? Misschien lees ik er ergens overheen maar wil graag meer horen over je SC!
Dank alvast!
Blijco schreef:Als het iemand ontgaan was en niet tussen de regels door kon lezen is vandaag mijn SC gekeurd bij Erpa Porsche in Beneden Leeuwen.
De SC is bijna 3 uur lang zwaar aan de tand gevoeld, zelfs een koppelingspedaalrubber werd niet ontzien.
Na die 3 uur bleek de SC toch wel enige gebreken te hebben maar niks schokkends.
- vervangen warmtewisselaars (kon ook gebruikt Jan wilde nieuw)
- Remmen moesten door het lange stilstaan nagekeken worden
- Torsieasrubbers achter moesten vervangen worden
- Roest hier en daar en bij de slotplaten (hoeft ook niet gelijk gedaan te worden)
- Voor de rest nog wat klein geneuzel (o.a. rubber kopelingspedaal)
Het hart van de auto (de motor) verkeerde in een hele goede staat, lekvrij en gereviseerd dus wat wil je nog meer.
Mocht iemand dus info over de SC willen hebben => Erpa in Beneden Leeuwen.
Hier de SC zoals die gekeurd is.
18 apr 2010 12:01
18 apr 2010 12:04