Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

help een leek

20 apr 2010 22:56

hoi ik heb een porsche 911 targa uit 1975 helemaal opgeknapt wil ik er weer mee gaan rijden doet hij het niet meer :evil: vermoed de brandstofpomp maar als ik een tikje gaf tegen de accumulator deed hij het gelijk weer maar nu hoor ik een pieptoon en doet niks meer moet ik die vervangen en war zit die brandstofpomp ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij helpt zit al een week op internet te zoeken maar kom er niet uit
alvast harstikke bedankt

Re: lhelp een leek

20 apr 2010 23:04

Hoi ,
Kan momenteel geen betere foto vinden ,
Afbeelding
Is aan voorkant tussen de voorwielen ,
wel eerst beschermplaat verwijderen !!
gr Diablo

20 apr 2010 23:11

Ik zou er ook gelijk een toetsenbord met punten en komma's bij kopen, dat leest wat makkelijker :wink: . Verder heeft Diablo het al duidelijk uitgelegd waar je de pomp kunt vinden.

20 apr 2010 23:40

je hebt eigenhandig een klassieker opgeknapt en komt nu vragen waar de brandstofpomp zit? :shock: Succes! :?

20 apr 2010 23:50

als je dan toch geld aan het uitgeven bent ga dan niet prullen en zet er gewoon een nieuwe op.

gr anton964

21 apr 2010 8:13

+ 1 , en als je zo een ouwetje zelf hebt opgeknapt, hoe komt het dat je niet weet waar de benzinepomp zich bevind :scratch:

21 apr 2010 8:19

horn schreef:je hebt eigenhandig een klassieker opgeknapt en komt nu vragen waar de brandstofpomp zit? :shock: Succes! :?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

21 apr 2010 12:49

"opgeknapt" als in gewassen en gepoetst waarschijnlijk..... :wink:

21 apr 2010 12:54

a la francaise :roll:

21 apr 2010 13:32

DIRK !!!
Ik heb al voor minder ruzie gemaakt !!! :bang: :bang: :mrgreen:

21 apr 2010 16:26

horn schreef:je hebt eigenhandig een klassieker opgeknapt en komt nu vragen waar de brandstofpomp zit? :shock: Succes! :?

:mrgreen:

Maar nu even serieus... Dirk voor een brandstofpomp kan je bij mij om de hoek bij de Shell terecht! Hebben ze een pomp met brandstof! Vullen en hij rijdt weer...

21 apr 2010 16:46

Wimpie, zal er voor de zekeheid een fotootje bijplaatsen, gewoon voor de duidelijkheid :salut: :mrgreen:

Afbeelding

21 apr 2010 17:39

Geen slechte grap........................voor een Belg! :mrgreen: :twisted: :wink:

21 apr 2010 20:07

diablo bedankt voor de tip he,daar heb ik in ieder geval wat aan.
die andere stumpers zijn zeker die freaks die een beetje geld van papa hebben gekregen en dan die porsche maar weg brengen als hij kapot is.
en van die benzine pomp om de hoek is echt een grap van een stomme belg of
een of andere stomme student.
ps ik heb trouwens alleen maar geholpen met het opknappen dus alleen plaatwerk ed nog niet de motor .
ik denk trouwens dat er weinig porsches er zo goed uitzien als deze.
groetjes.

21 apr 2010 20:08

heb je de mijne nooit gezien :ass:

aardige binnenkomer :res:

21 apr 2010 20:12

dirkvg schreef:ik denk trouwens dat er weinig porsches er zo goed uitzien als deze.
groetjes.

Dat denkt iedereen van zn eigen wagen knul!!

21 apr 2010 20:14

ja da's een speciaal soort, de interpunctieloze randdebiel, vallen binnen met een vraag en de tweede post is altijd verongelijkt boos. :ass: :ass:
verder kan ieder jan jippie natuurlijk de plek van een peutpomp op internet vinden.

21 apr 2010 20:16

vraag dan naar een springende brandstof meter :D

21 apr 2010 20:18

Richard schreef:vraag dan naar een springende brandstof meter :D

Hij staat zelf op springen Richard, hij is een beetje boossss :bang:

21 apr 2010 20:19

dirkvg schreef:hoi ik heb een porsche 911 targa uit 1975 helemaal opgeknapt

dirkvg schreef:ik heb trouwens alleen maar geholpen met het opknappen dus alleen plaatwerk ed nog niet de motor

:bang: Ik heb mijn Porsche ook helemaal opgeknapt! Heb hem laatst namelijk gewassen...

21 apr 2010 20:22

Jongens neem Dirk niet zo in de maling :wink: hij is te koop....heb je foto's Dirk?....

21 apr 2010 20:42

wolf schreef:ja da's een speciaal soort, de interpunctieloze randdebiel, vallen binnen met een vraag en de tweede post is altijd verongelijkt boos. :ass: :ass:
verder kan ieder jan jippie natuurlijk de plek van een peutpomp op internet vinden.

Wat een waarlijk geniale post :mrgreen:

21 apr 2010 20:53

eeuhee? :roll:

21 apr 2010 20:59

maarten heeft gelijk. :^: geen komma's worden altijd boze mannen

21 apr 2010 21:00

Dirk bezinepomp schreef:die andere stumpers zijn zeker die freaks die een beetje geld van papa hebben gekregen en dan die porsche maar weg brengen als hij kapot is.
en van die benzine pomp om de hoek is echt een grap van een stomme belg of
een of andere stomme student

Rustig blijven jongeman, je hebt zelf de voorzet gegeven, en Belgen zijn niet stom, woon er al 30 jaar, en Diablo ietsje langer(en allebei geen Belg) dus volgende keer een echte vraag, en anders :go:
Plaats een reactie