Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
06 mei 2010 22:33
Hallo allen,
Ik stel deze vraag om zekerheid te krijgen over hoe het moet: hoor je de motorkap en kofferdeksel van een 911 na openen dicht te drukken of dicht te laten vallen?
Mij is eens verteld (door een specialist) om deze niet dicht te drukken maar vanaf korte afstand dicht te laten vallen, dit om beschadiging te voorkomen.
Zit hier waarheid in?
Bedankt alvast voor jullie reacties.
06 mei 2010 22:34
Ik druk.
06 mei 2010 22:38
Koffer (voor) drukken, Motor (achter) laten vallen.
Is mij zo door de dealer verteld voor mn 996 en 997.
06 mei 2010 22:41
+1 maar dan bij mijn 3.2.
06 mei 2010 22:41
Hoi RB ,
- Voorkant drukken
- Achterkant moet ik bijna op gaan zitten (nieuwe dempers !)
gr Diablo
06 mei 2010 22:45
RB911 schreef:Koffer (voor) drukken, Motor (achter) laten vallen.
Is mij zo door de dealer verteld voor mn 996 en 997.
Je gaat door voor de wasmachine
Kofferdeksel bij een 996 en 997 kun je zo hard laten vallen als je wilt maar ze vallen nooit in het slot. Gewoon aandrukken.
06 mei 2010 22:49
Voorkant drukken (op het logo), de achterkant laat ik vallen.
06 mei 2010 23:05
Motorkap netjes neerleggen en op de uiteinden duwen ..
Kofferdeksel idem - maar dan met vlakke had op het logo duwen ..
06 mei 2010 23:41
dat zijn amerikanen. die hebben het gewicht ervoor. ceterum censeo duwen niet vallen.
06 mei 2010 23:56
dichtdrukken op het logo met vlakke hand, kofferdeksel achter valt vanzelf dicht motorkap heb ik niet
07 mei 2010 1:27
voor drukken
achter laten vallen
Diablo schreef:- Achterkant moet ik bijna op gaan zitten (nieuwe dempers !)
heb je niet de verkeerde? die van de versies met vleugel zijn sterker ivm het extra gewicht van de vleugel
07 mei 2010 6:20
Hoi Danny,
ik heb dan ook een vleugel

,

Dat van erop moeten zitten was maar een grap , ik bedoelde dat ik die
stevig moet drukken , deze houden de koffer tenminste open , met de vroegere dempers viel die gewoon dicht (gevaarlijk)
gr Diablo
07 mei 2010 7:17
.. maar dat is toch helemaal geen
Carrera 3.2 meer
07 mei 2010 7:23
Ach Olaf ,
een beetje hier en een beetje daar aangepast ,
sinds gisteren ook 993 greep(en)
, dakspoiler en achterruitenwisser eveneens 993 , een echte super Kelly
gr Diablo
07 mei 2010 17:21
Barbaren!

Het logo raak ik nooit met de handen aan, duw netjes op de versterkte plaatsen rond het logo.
07 mei 2010 18:44
Bij een beetje goed onderhouden 911 kan je de deksels niet eens dicht laten vallen.
07 mei 2010 18:53
Helemaal met eens.
Maar wat wil je ook zo'n gasveer kost kapitalen hoor.
Nee, dan lieven een bezemsteel in het vooronder.
07 mei 2010 19:19
ruud964 schreef:Bij een beetje goed onderhouden 911 kan je de deksels niet eens dicht laten vallen.

+1
07 mei 2010 19:29
NIET op het logo drukken maar ervóór....daar is 't kleppie steviger....
07 mei 2010 19:53
Het zijn inderdaad de kosten niet, het schijnt wel een b*tklus te zijn om die dingen te vervangen. Tenminste de monteur van Wittebrug destijds moest zo'n beetje de halve motor ontmantelen om de gasveren achter te vervangen
07 mei 2010 19:56
Voorkant heb ik niet zelf gedaan , maar achterkant heb ik er 7min.57sec. op gedaan
07 mei 2010 20:04
Dan mag je niet mopperen

Alhoewel ik me afvraag of de ruimte achterin bij jou motor dezelfde is als die bij mij

Linksboven zit bij mij een ventilator die er volgens mij toch helemaal af moest. Of heet jij soms Lucky Luke
07 mei 2010 20:07
Zit ook op een 3.2 , ligt miss. anders want ik heb daar echt geen last van hoor ,
en ik heb echt geen kleine handjes hoor , and my name is Ennio
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.