03 jun 2010 20:16
03 jun 2010 20:22
03 jun 2010 20:25
03 jun 2010 20:30
wolf schreef:mwah. gewoon goeie specialist laten afwikkelen. niet zelf gaan klooien.
03 jun 2010 20:35
Mr.T schreef: De vrachtwagenchauffeur op de middenrijbaan en ik op de rechterbaan reden al een tijdje gelijk op. Hij heeft me dus een hele tijd niet gezien. Geen prettige gedachte.
03 jun 2010 20:52
Eric schreef:Mr.T schreef: De vrachtwagenchauffeur op de middenrijbaan en ik op de rechterbaan reden al een tijdje gelijk op. Hij heeft me dus een hele tijd niet gezien. Geen prettige gedachte.
Toch bericht de media regelmatig over de dode hoek bij vrachtwagens, misschien dat je daar voortaan wel rekening mee houdt? Die chauffeur heeft jou waarschijnlijk niet kunnen zien.
Hoop dat de schade snel herstelt wordt.
03 jun 2010 20:56
03 jun 2010 21:06
917 schreef:Ik respecteer het rustige rijgedrag. Ik heb zelf al vaker daar aan meegedaan, maar ben er wel achter dat doorrijden beter is voor mij. Ik val in slaap op de rechterbaan. Ook voor de Porsche is het beter. Hij begint pas echt goed te lopen als we 160 rijden. Maar heel triest dat je over het hoofd gezien wordt als je netjes rijdt. De chauffeurs van tegenwoordig komen helaas teveeluit het oostblok. Die hebben overal maling aan.
Succes met de afwikkeling.
03 jun 2010 21:22
03 jun 2010 21:46
Mr.T schreef: Hoe leuk de P ook is, qua remmen is het niet meer van deze tijdl
03 jun 2010 21:51
03 jun 2010 23:13
03 jun 2010 23:15
wolf schreef:
Ding hoort beter te remmen dan 99% van die moderne meuk.
03 jun 2010 23:19
03 jun 2010 23:24
03 jun 2010 23:30
03 jun 2010 23:31
03 jun 2010 23:33
03 jun 2010 23:37
Jort schreef:964 C4
03 jun 2010 23:41
04 jun 2010 7:37
04 jun 2010 7:43
04 jun 2010 8:44
cabrio wim schreef:Denk dat dit ook weer te maken heeft met schijven er remblokken die erop zitten.
Maar weet een ding, remmen doet de mijne oudje als de beste.
En is inderdaad niet moeilijk om de boel te blokkeren.
04 jun 2010 9:03
Mr.T schreef:Toch staat de leaser veel sneller stil met ABS en remassistent.
04 jun 2010 9:13