Afgelopen zondag toch maar de Porsche gepakt.
Helaas dacht het Amsterdamse boevengilde hun slag te kunnen slaan
Gelukkig heeft de Porsche zijn mannetje gestaan en zal gedacht hebben "Duitse degelijkheid zal jullie leren"
Na eerst het slot aan de bestuurderskant te hebben gesloopt zijn ze naar de andere kant gegaan en hebben het complete slot weten te verwijderen.
Daarna heeft men een poging gedaan om het contactslot eruit te trekken.
Deze was toch sterker als ze dachten en de ingedraaide bout heeft het begeven.
Om hem toch van zijn plaats te krijgen heeft men gedacht het stuurslot te breken door met man en macht aan het stuur te trekken.
Ook het stuurslot was teveel van het goede daar het stuur compleet afbrak.
Tevens heeft men iets gedaan om het alarm te killen, accu losgemaakt etc.
Toen alles was mislukt hebben ze geprobeerd via het sleepoog aan de voorzijde de auto over de stoep te trekken en waarschijnlijk om vervolgens op een aanhanger oid te vervoeren.
Ook dit is mislukt omdat de stoep te hoog was.
Uiteindelijk hebben ze het maar opgegeven.
Het rare is dat het compleet aan gort getrokken stuur nergens meer te bekennen is
Volgens de "berger" zitten daar teveel vingerafdrukken op en die willen ze niet bij de politie hebben.
Nu toch over de politie hebbende. In mijn naïviteit heb ik de politie gebeld omdat ik in de veronderstelling was dat ze wel zouden komen om e.e.a. te onderzoeken, maar helaas tijdens het telefoongesprek werd gezegd "U kunt op
http://www.evenaangiftedoen.nl uw aangifte doen" thats it???
Inmiddels is de Porsche naar PC Rotterdam gebracht om daar gerepareerd te worden.
Hier wat pics