10 jun 2010 0:42
10 jun 2010 5:58
10 jun 2010 7:11
10 jun 2010 7:51
10 jun 2010 8:29
10 jun 2010 9:15
10 jun 2010 9:33
horn schreef:..... bij de garage. (dat laatste is overigens nieuw voor mij, hier niet eerder voorbij gekomen volgens mij)
10 jun 2010 9:53
10 jun 2010 9:55
10 jun 2010 9:59
10 jun 2010 10:01
10 jun 2010 10:04
10 jun 2010 10:08
10 jun 2010 10:08
ralf996 schreef:en wat betreft dat je veel bij de tank zou staan, dat is natuurlijk onzin, want de tank van de cayenne s kan 100liter hebben, dus daar kan je zeker 500km op rijden
10 jun 2010 10:10
10 jun 2010 10:14
10 jun 2010 11:11
10 jun 2010 14:46
10 jun 2010 19:04
10 jun 2010 19:21
ricky911 schreef:Maar ja, als je besluit een Cayenne te rijden moet je ook niet piepen over de brandstofrekeningen.
10 jun 2010 19:47
10 jun 2010 22:49
Devils son schreef:Bij de dealer een turbo halen met Porsche garantie. Dan heb je de auto die je wil en als dat ding dan eens stuk gaat krijg je niet de rekening.
EriC4C schreef:horn schreef:..... bij de garage. (dat laatste is overigens nieuw voor mij, hier niet eerder voorbij gekomen volgens mij)
Help ik stotter........... - KJN Turbo - vergeten?
John schreef:een gebruikte Cayenne...en dan van de eerste serie...
Niet slim, veel storingen in het elektrische gedeelte...is bij de na 2005 verholpen..
Mijn advies.....een veel jongere "instapper"...een turbo is idd. retesnel en zeer vet..maar vraag je af waar je hem voor gebruikt, zelf ben ik van mening dat ik geen snelle Porsche erbij hoeft te hebben met een 911 in de garage...ik pak wel die als ik snel wil..
Een Cayenne gebruik ik als gezinsauto..dus voor mij een volle instapper van een later tijdstip..... hoorde wel dat de waarde van de gebruikte v6 redelijk dicht bij de waarde ligt van de S van hetzelfde bouwjaar...zegt wel wat.
Verder is een turbo duurder in onderhoud...vreet banden en remmen...wil je perse kiezen neem een S met alle opties...want de opties van een S zijn standaard op een turbo.
10 jun 2010 22:57
11 jun 2010 9:14
11 jun 2010 9:25
Davywag1 schreef:....
Maar wat bedoel je met een V6 redelijk dicht bij een S uit hetzelfde bouwjaar. Dat kleinere motoren aantrekkelijker worden?