Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

origineel of ombouw

10 jun 2010 13:49

Hey,
Wat is jullie gedacht over een ombouw.
Mijn 911 van 1979 is een ombouw naar een 964. Zou ik dit zo laten of hem terug ombouwen naar de originele '79. De ombouw is wel mooi gedaan er is niet op aan te merken.

Re: origineel of ombouw

10 jun 2010 13:52

ik vind persoonlijk origineel mooier , maar ieder zijn ding he

10 jun 2010 13:58

in dat geval zeg ik,
wat jij mooi vind.

zelf vind ik een oudje met een snellere motor, beter onder stel wel leuk, maar een oudje optisch naar een nieuwer model het net weer niet.
Als die van jou nu netjes is gewoon zo laten, gaat anders een hoop geld inzitten

10 jun 2010 14:08

Je hebt em zelf uitgezocht dus vond je het mooi, waarom dan achteraf veel geld uit geven om em weer origineel te maken. Voor de waarde hoef je het niet te doen. Zet ff wat foto's in je album dat kijkt makkelijker :wink:

10 jun 2010 14:13

Volgens mij haal je het geld wat de terugombouw kost er bij een eventuele verkoop nooit uit.
Als je de oude looks wilt kun je 'm ook verkopen en wat anders terugkopen.
Laatst bijgewerkt door Ewout op 10 jun 2010 16:03, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jun 2010 14:47

Volgens mij heeft hij hem net...

10 jun 2010 14:56

Ewout schreef:Volgens mij haal je get geld wat de terugombouw kost er bij een eventuele verkoop nooit uit.
Als je de oude looks wilt kun je 'm ook verkopen en wat anders terugkopen.

+1

10 jun 2010 15:30

marino schreef:Volgens mij heeft hij hem net...

Dan zou ik lekker gaan rijden en genieten.
Ik neem aan dat hij vantevoren wist dat het een ombouw betrof.

10 jun 2010 15:46

In hoeverre is het 'n ombouw :?:

Als het alleen de bumpers, spiegels en voorschermen zijn - dan valt het terugbouwen mss nog wel mee - vermits je zelf handig bent ..

Maak voor jezelf 'ns 'n rekensommetje .. :idea:

10 jun 2010 18:11

lekker karren met die kelly. over een jaartje nog eens nadenken.

10 jun 2010 18:14

Foto's :!: :thumleft:

Ik hoorde trouwens dat Mud wel wat zag in Kelly's, dus wie weet :mrgreen:

10 jun 2010 19:05

Gewoon lekker karren, doe ik ook! :drive:

10 jun 2010 22:34

Porsche rijden is al duur genoeg .Dus om hem nu ook nog eens om te gaan bouwen lijkt me niet erg zinvol. Je hebt hem stenslotte zo als die nu is uitgekozen.

11 jun 2010 9:51

in dit draadje stelde hij zich voor, zit ook een foto bij...

viewtopic.php?f=23&t=27720

11 jun 2010 11:03

Strakke wagen, hoor! Mooie kleur, mooie velgen, mooie 'looks'. Het zou mij echt aan m'n r**t r**sten ( :ass: ) dat het een naar 964 omgebouwd exemplaar betreft!

Veel plezier ermee!

11 jun 2010 11:21

Iedere sjaak zijn smaak zullen we maar zeggen.. Maar iig zou ik of zo doorrijden of -indien je voor origineel gaat- deze verkopen en een 964 kopen..

Anyhoo, nu lekker :drive: en genieten! :wink:

11 jun 2010 11:28

Moderne looks, en een betrouwbare techniek, gewoon zo blijven rijden, ziet er top uit, maar we willen graag meer foto's!!

11 jun 2010 12:17

steven tijpel schreef:Hey,
Wat is jullie gedacht over een ombouw.
Mijn 911 van 1979 is een ombouw naar een 964. Zou ik dit zo laten of hem terug ombouwen naar de originele '79. De ombouw is wel mooi gedaan er is niet op aan te merken.

Persoonlijk ben ik geen fan van, een terug of ombouw tot iets dat zeldzaam of niet (geld) bereikbaar/beschikbaar is, ben ik wat warmer van(als het goed gedaan is).
Ik denk dat de antwoord tot je vraag is heel persoonlijk en ligt dichter bij thuis dan je denkt! Je moet je jezelf vragen waarom je deze auto hebt voor gekozen in plaats van en standaard 3.0L of SC :?:

En nee ik zou hem niet terug bouwen, eerder verkopen, zeker als het niet alleen de bumpers klep en sideskirts is. Verder ziet hij goed uit en als je blij en tevreden bent, then who are we to critisize :wink:

11 jun 2010 12:20

Als je mij vraagt wat IK er van vind: :flush: Never!. Maar ja wat wil jezelf. Mijn auto is het niet tenslotte!

13 jun 2010 14:11

Ik vind een auto origineel altijd te prefereren, maar ja je hebt m niet voor niets zo gekocht toch ? Gaat er om wat je zelf het mooiste vindt.

Als je hem terug wilt hebben in originele look, dan heeft dat op zich geen haast lijkt me. Als je Marktplaats bv in de gaten houdt of eens bij DSP gaat neuzen, dan kun je op je gemak voor relatief weinig te benodigde onderdelen bij elkaar verzamelen. Intussen lekker rijden en tzt een keer in een winterproject aan de slag gaan. De C2 onderdelen raak je op Marktplaats wel weer kwijt.

13 jun 2010 20:33

Ja ik wist dat het een ombouw was en vind hem mooi zo. Het enige dat wat jammer vind isdat het ook een 964 interieur maar het is wat naar de paarsere kant en het Dashboard zwart , alle ja het past zo niet echt samen. Maar ja gelijk jullie zeggen, we maken er een winterproject van. Moergen als het mooi weer is gaan we foto's trekken en zal ik ze in mijn album plaatsen. Grtz

13 jun 2010 21:32

Als je 'm zo mooi vindt, waarom wil je 'm dan ombouwen?
De enige zinvolle reden zou zijn dat je 'm wilt verkopen en dat de ombouw aanmerkelijk minder zou kosten dan wat je bij de verkoop extra terugkrijgt.

14 jun 2010 14:57

ja als je'm mooi vindt: niks meer aan doen dan !

14 jun 2010 18:27

steven tijpel schreef:Ja ik wist dat het een ombouw was en vind hem mooi zo. Het enige dat wat jammer vind isdat het ook een 964 interieur maar het is wat naar de paarsere kant en het Dashboard zwart , alle ja het past zo niet echt samen. Maar ja gelijk jullie zeggen, we maken er een winterproject van. Moergen als het mooi weer is gaan we foto's trekken en zal ik ze in mijn album plaatsen. Grtz

t is mooi weer, ik wacht op de foto's :res:

14 jun 2010 19:19

Hoi Steiven :| , ik vind je Porsche op de foto erg mooi. Niet orgineel, maar er zijn er wel meer niet orgineel. Persoonlijk wil ik orgineel. Maar orgineel vind ik altijd nog vanaf de fabriek dezelfde opties en interieur enz. Dus ook de bekleding enz. Maar dat is bij velen niet altijd het geval. Dus wat dat betreft hoef je je niet te schamen en kies voor je eigen smaak.
Plaats een reactie