Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

taxateur voor klassieke 911S

13 jun 2010 7:59

Heeft iemand ervaring/suggestie voor taxateur (liefst Midden Nederland) die de waarde van een klassieke 911 (1972 in mijn geval) goed kan inschatten. Ik bedoel iemand die weet dat je een S met volledig gerestaureerde motor en roestvrij niet onder de 30K kan vinden tegenwoordig. Ik wil mijn auto verzekerd hebben voor het bedrag dat ie ook waard is.

Re: taxateur voor klassieke 911S

13 jun 2010 10:31

Wolter Gratama van Gratama & Luxwolda Classic Car Taxaties

13 jun 2010 10:33

bijvoorbeeld. zoekfunctie op taxatie/taxateur gebruiken geeft je een hoop bruikbare info.

13 jun 2010 10:44

horn schreef:bijvoorbeeld. zoekfunctie op taxatie/taxateur gebruiken geeft je een hoop bruikbare info.

Respect, voor alle keren dat je dit blijft herhalen...

... voor al die mensen die denken dat ze weer een eigen topic nodig hebben.

13 jun 2010 10:52

viewtopic.php?p=745166#p745166 (zucht :wink: )

Ach, ik hoop dat iedere keer dat ik het schrijf iemand denkt 'ha, laat ik dat de volgende keer een keertje doen voordat ik een nieuw topic start...' :lol:

13 jun 2010 10:59

Waarom dikwijls de zelfde vragen op het forum voorkomen................ :roll:

gewoon LUI :mrgreen:

14 jun 2010 15:48

toch loont het om lui te zijn :wink: , vanochtend afspraak gemaakt bij Gratama. Bedankt voor de tip Targa 1977!

14 jun 2010 16:03

early911 schreef:Ik bedoel iemand die weet dat je een S met volledig gerestaureerde motor en roestvrij niet onder de 30K kan vinden tegenwoordig. Ik wil mijn auto verzekerd hebben voor het bedrag dat ie ook waard is.

Je gaat hem toch niet aan puin rijden voor de verzekering hè..?? :mrgreen: :mrgreen:

14 jun 2010 16:59

horn schreef:Ach, ik hoop dat iedere keer dat ik het schrijf iemand denkt 'ha, laat ik dat de volgende keer een keertje doen voordat ik een nieuw topic start...' :lol:

Geef je hierin 100% gelijk maar soms kan het handig zijn een vraag nog eens opnieuw te stellen aangezien sinds een vorig topic (van pakweg twee jaar oud) er flink wat kan gewijzigd zijn en er nieuwe forummers zijn of forummers met nieuwe relevante ervaringen die ze nog niet hebben kunnen meedelen. De wereld staat niet stil... maar het zou dan wel overzichtelijker zijn van de gebruiker om verder te gaan in een oud topic omtrent dit thema. Of misschien vanuit het forum uit een vast topic openen omtrent 'populaire' thema's?

15 jun 2010 13:29

Je kan er ook inzetten dat je gezocht en gevonden heb, met linkje naar oude topic en dan erin of iemand nog nieuwe input heeft.
Plaats een reactie