Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
18 jul 2010 8:20
Vorige week naar een GT3 wezen kijken en gisteren een proefrit gemaakt, zover mijn kennis reikt ziet alles er goed uit. Dus gisteren betaald voor een AKK en als die daardoor komt kan ik hem ophalen.
Nog even een paar spannende dagen
Iemand anders ook als eens deze bekeken?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=127369740
18 jul 2010 8:27
mooi hoor. leuk ook die blauwe accenten - zou ik evt nog op wat plaatsen uitbreiden

. ben ook benieuwd naar het geluid met die GT3 Cup open luchtfilter erop. Volgens mij heeft Harley die ook en die heeft een kippenvelgeluid...
Spannend. Waar laat je hem keuren en wanneer gaat dat gebeuren? Succes en sterkte met je geduld.
18 jul 2010 10:09
Barre car van harte en veel veilige km

als ie door de keuring komt
18 jul 2010 10:35
Mooie wagen zo op het eerste gezicht.
Vlgs mij zit er een Manthey uitlaat op, klink prima lijkt me.
horn schreef:ben ook benieuwd naar het geluid met die GT3 Cup open luchtfilter erop. Volgens mij heeft Harley die ook en die heeft een kippenvelgeluid...

Dat is ASW. Ik heb 'alleen' maar de sportuitlaat.
18 jul 2010 11:28
Bedankt voor alle reacties zover,
Geluid is inderdaad heel bruut, zelfs stationair hoor je dat het geen standaard geluid is.
Auto wordt gekocht om te toeren, meetings en af en toe een rondje nurburgring waar ik nu al 10 jaar kom en met de 951 wel redelijk op de max zit.
Uitslag van de keuring krijg is dinsdag of woensdag, dus kan lekker snel gaan nu.
Bij een goede uitslag schrijf ik me gelijk in voor de tunnelrun daar zal die zeker tot zijn recht komen.
18 jul 2010 12:00
Dat met leer beklede dashboard en stuur is niet standaard volgens mij, dat waren gewichtsverhogende factoren die ze bij de GT3 nét weglieten. Staat wel mooi en luxe. Daar ga je nog veel plezier aan beleven, ik heb ook elke keer een grijns op mijn gezicht
18 jul 2010 12:12
Wel een aparte bak in de motorruimte, duidelijk 'after market'
Zou dat de bedoeling hebben om warme lucht bij de luchtfilter/aanzuiging weg te houden
Of dat nu wel of niet relevant is, is elders al div. keren besproken ...
18 jul 2010 12:45
Ik hoop voor je dat de keuring goed loopt. Wat een mooi ding.
18 jul 2010 12:57
spannend
18 jul 2010 12:59
ze hebben overigens wel meer leuke auto's staan - een rubystone 964 (RS?), twee witte 964's waarvan een met blauwe velgen (RS?), een 965 3.6 etc ...

Oja, en een AM Vanquish...
En een audi roadster uit 2002 obv van een tt - wat een gedrocht...
18 jul 2010 13:05
Ik heb daar toen ook gekeken naar een zwarte 996TT.
http://www.sportwagen-niederrhein.deDie was nét voor mijn neus verkocht, toen is het de GT3 geworden en daar heb ik nog steeds geen spijt van

Staat veel leuk spul, maar niet alles is in die "onberispelijke staat" waarmee ze adverteren.
18 jul 2010 17:09
hebben leuk speelgoed staan. Veel plezier met je GT3.
18 jul 2010 17:38
horn schreef:En een audi roadster uit 2002 obv van een tt - wat een gedrocht...

286pk op 750kg... doe mij maar zo'n gedrocht

anyway... back on topic
18 jul 2010 20:49
Auto ziet er mooi uit op de foto´s. Even de AKK afwachten en met een beetje mazzel heb je het koopje van het jaar!
Lewie
18 jul 2010 21:45
Mooi en hopelijk veel plezier, en wat is nu die plaat in de motorruimte?
18 jul 2010 23:30
Gefeliciteerd! Ga je heel veel plezier mee en aan beleven
Ik heb ook een dergelijk luchtfilter (zonder extra sportuitlaat).... GEWELDIG
19 jul 2010 8:15
Mooie wagen. Leuk hoor, zo'n lawaaimonster in mijn toekomstige woonplaats
19 jul 2010 8:40
soepkip 986 schreef:Mooi en hopelijk veel plezier, en wat is nu die plaat in de motorruimte?
om het lucht filter af te schermen van de warme lucht van de motor en alleen de lucht die door de spoiler komt naar het lucht filter te laten gaan.
19 jul 2010 8:48
zoals het originele luchtfilterhuis eigenlijk ook doet....

Bij dit type luchtfilterhuis snap ik het veranderen naar 1 open kelk niet, de filteroppervlakte van het originele filter is groter en de originele luchtfilterbak vele malen efficienter in het "sturen" van de lucht. Maar het zal in ieder geval een bak herrie extra geven. Da's dan wel weer lekker
19 jul 2010 11:19
Ziet er zeker erg mooi uit! Ook in het zwart
Snap enkel niet waarom ze de motor ruimte niet even schoonmaken voor de foto's. Het lijkt zo of de motor al best wat 'stof' heeft gehapt (helemaal met open cone filter

). Ook heeft de cone filter volgens mij niet helemaal onder de klep gepast
Verder erg mooie P! Is in ieder geval niet van oud oma'tje geweest vermoed ik
19 jul 2010 20:10
@ Bilndstra
Was ook van plan rond die tijd te gaan rijden, lijkt me inderdaad leuk om elkaar daar te treffen.
Mark
20 jul 2010 13:32
Schön, zou wel die rode remklauwtjes blauw maken of anders zwart, nu vind ik het zo bijten met de rest (en bijten doen ze toch al

).
voor de rest,
20 jul 2010 15:14
Hele gave auto Mark. Super!!
Wat betreft het luchtfilter. Is dat origineel Porsche??
Jij hebt hem ook ASW, is die van jou ori Porsche? Laatst voor een RS een Cup filter besteld alleen paste die niet op de auto, waarom kan die er bij jullie wel op?
22 jul 2010 20:08
mark951 schreef:Vorige week naar een GT3 wezen kijken en gisteren een proefrit gemaakt, zover mijn kennis reikt ziet alles er goed uit. Dus gisteren betaald voor een AKK en als die daardoor komt kan ik hem ophalen.
Nog even een paar spannende dagen
Iemand anders ook als eens deze bekeken?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=127369740
Als je de 944 wegdoet zou je wellicht eens kontakt kunnen zoeken met:
viewtopic.php?f=23&t=28417