28 aug 2010 10:40
28 aug 2010 11:20
kaldenbach schreef:Even een AANPASSING van de gegevens over deze auto. Ik was in de veronderstelling dat er bij 90.000 km de motor is gereviseerd (ook gezien het bedrag van 9.300 euro), maar dat blijkt nu toch NIET het geval. Er zijn toen wel veel onderdelen vervangen maar een revisie schijnt het (volgens de zojuist geraadpleegde deskundige) niet te zijn. MIJN EXCUSES voor de verkeerde informatie.
28 aug 2010 13:38
28 aug 2010 14:37
wolf schreef:blijft een 3.4 die al gezeik met z'n koelsysteem heeft gehad. grote boog voor mij.
28 aug 2010 14:46
28 aug 2010 14:48
Thomas986 schreef:wolf schreef:blijft een 3.4 die al gezeik met z'n koelsysteem heeft gehad. grote boog voor mij.
Wat een post weer.
Beste kaldenbach probeert op een correcte manier een 996 te verkopen met duidelijke informatie & dan weer zo een post van waar iedereen van weet dat het alles behalve van een potentiële koper uitgaat, want ja iedereen weet ondertussen dat je niet van 996'en moet weten Wolf (nog braaf uitgedrukt)
Maar ik snap echt de meerwaarde niet van deze post Wolf (interpreteer dit niet als een persoonlijke aanval, want dat is zeker de bedoeling niet, maar ik wou dit toch ff kwijt)
Sorry voor offtopic. & succes met de verkoop Kaldenbach, lijkt mee een nette wagen.
28 aug 2010 15:13
erwin996 schreef: Deze auto ben je zo kwijt voor deze prijs.
29 aug 2010 7:21
wolf schreef:op en forum krijg je commentaar. anders marktplaats proberen. is uitgebreid besproken.
29 aug 2010 8:55
wolf schreef:blijft een 3.4 die al gezeik met z'n koelsysteem heeft gehad. grote boog voor mij.
29 aug 2010 10:10
29 aug 2010 10:36
29 aug 2010 11:19
29 aug 2010 14:42
barolo schreef:Ben het helemaal met je eens. Bully & Wolf opmerkingen negeren of erom lachen.
29 aug 2010 16:49
Kennelijk niet en daar is marktplaats voor.kaldenbach schreef:Ik vind natuurlijk ook dat iedereen zijn oordeel mag geven
24k onderhoud is niet niks.kaldenbach schreef: Wat mij een beetje stoort is de toon waarop Wolf en Bully dit verwoorden.
kaldenbach schreef: Daarbij is het echt niet nodig om dezelfde bedragen uit te gaan geven aan onderhoud en reparatie.
29 aug 2010 16:54
29 aug 2010 16:58
29 aug 2010 22:01
Rnoud schreef:Ieder zijn mening.
29 aug 2010 22:27
Rnoud schreef:Ieder zijn mening. Het is makkelijk om een auto op afstand af te kraken. Mijn mening is dat het gewoon een goede auto is die perfect onderhouden is. Ik heb niet veel verstand van Porsches, maar kan wel zien en horen of een auto goed loopt. Zowel bij koude en warme motor loopt deze auto heel goed. De wijzer van de toerenteller blijft netjes op een punt staan bij stationair draaien. De auto staat nu een week bij mij in de garage. De garage heeft een lichtgrijze epoxyvloer en elke druppel zie ik erop. De auto is van onder droog en lekt geen olie of water.
De electrische kap opent en sluit netjes. Tevens is hij goed water en winddicht. Ik ben zelf geen fan van cabriolets, maar de kwaliteit van deze kap is echt heel goed. Hij ziet eruit als van een auto die nog geen twee jaar oud is. Met de hardtop erop merk je helemaal geen verschil meer met een coupe. De buitenkant van de auto ziet er nog heel goed uit. De binnenkant heeft wat gebruikssporen aan de portieren en bij het dashboard van de passagier. De Raff lederen stoelen zijn nog heel netjes en hebben geen breuken in het leer.
Ik had al gezegd dat de motor erg goed loopt. Over de 3.4 motor is veel gezegd en geschreven. Als je zo'n motor met respect behandelt gaat ie echt niet snel kapot. Bovendien is dit meer een auto voor dagelijks gebruik. De auto heeft een automaat en is geen hardcore sportwagen zoals een GT3. Gewoon een ideale auto om mee te cruisen op een zonnige dag. Elke motor kan stuk als je er lomp genoeg mee omgaat, waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen met een kapotte motor het aan zijn rijstijl te danken heeft.
Als je in de markt bent voor zo'n auto zou ik deze niet links laten liggen. Kijken kan altijd en een aankoopkeuring is geen probleem. Zoals mijn broer al aangaf verdienen we er zelf niets aan en dat zouden we ook niet willen. We zijn dan ook open en eerlijk over de auto.
29 aug 2010 23:23
Rnoud schreef:Als je zo'n motor met respect behandelt gaat ie echt niet snel kapot.
30 aug 2010 20:12
30 aug 2010 23:04
30 aug 2010 23:57
31 aug 2010 11:49
gast schreef:Wimpie77 schreef:Dus iedereen die een gevoelige IMS Lager heeft gehad heeft de motor niet met respect behandeld?
Vaak gehoorde kreet van techniekers inderdaad. Ach, maar die hebben er natuurlijk ook geen verstand van.Wimpie77 schreef:Maar verder slaat het wal nog kant...
En waarom zou jouw opmerking dat dan wel doen? Ooit zo'n ding gehad, daardoor ervaring opgedaan in real, de techniek bestudeerd, techneuten erover gesproken etc. etc. of jippie je ook maar een beetje met het forumgepeupel mee![]()
![]()
31 aug 2010 15:23
Wimpie77 schreef:Ik bedoel dat het wal nog kant slaat (mooie uitdrukking trouwens, donders!)
31 aug 2010 15:39