Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
02 sep 2010 21:47
Hallo.
Ik zoek een stalling voor mijn Porsche voor ongeveer 6 maanden (winterperiode) in Brabant.
Wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt.
Leander
02 sep 2010 22:12
Leander, op Linkedin wordt er stalling aangeboden in Venray.
02 sep 2010 22:54
Ik weet niet hoe linkedin werkt, maar ik ben al geruime tijd opzoek naar een garagebox in Weert of omgeving. Kans is klein, maar mocht iemand iets weten
02 sep 2010 22:58
Waar in Brabant ben je op zoek Leander. Mijn schoonvader heeft een grote serie garageboxen. Niet duur en wel veilig. In omgeving Roosendaal. Stuur me anders even een PM als je meer wilt weten.
02 sep 2010 23:00
Heb eventueel nog wel een plaatsje.
Eindhoven
03 sep 2010 14:42
Ik meen me te herinneren dat PCE een aantal maanden een mail heeft doen uitgaan dat zij een mogelijkheid tot stalling aanbieden. Ik dacht € 1000 per jaar.( Kan de mail niet meer terugvinden.)
03 sep 2010 15:17
leander schreef:Ik zoek een stalling voor mijn Porsche voor ongeveer 6 maanden (winterperiode) in Brabant.
In Hulst is plaats voor ongeveer 6 maanden, prijs komen we wel uit na de winter opmaak.
07 sep 2010 10:41
GR schreef:Ik meen me te herinneren dat PCE een aantal maanden een mail heeft doen uitgaan dat zij een mogelijkheid tot stalling aanbieden. Ik dacht € 1000 per jaar.( Kan de mail niet meer terugvinden.)
Het Porsche Hotel bedoel je, heb ik ook een DM van binnengehad.
Ik heb een stalling gevonden!
Bedankt voor alle aanbiedingen.