08 sep 2010 18:28
08 sep 2010 18:33
08 sep 2010 18:38
08 sep 2010 18:38
08 sep 2010 18:41
08 sep 2010 18:56
08 sep 2010 19:00
08 sep 2010 19:12
08 sep 2010 19:15
08 sep 2010 19:23
09 sep 2010 9:47
09 sep 2010 10:16
09 sep 2010 11:48
barolo schreef:5K voor eentje die hier en daar opgeknapt moet worden
7,5K voor een nette
10K voor een hele mooie dealer onderhouden met boekjes etc....
Stef944 schreef:zo een motor & versnellingsbak revisie kan je dat zelf doen?
Dus als je een opknapper koopt kost dit altijd meer als een goed exemplaar?
09 sep 2010 17:15
09 sep 2010 17:43
Kijk altijd of de koppeling al eens (recent) vervangen is geweest. Distributie etc. Dit zijn hele dure onderhoudskosten. Samen kost al evenveel als een opknapper.
Natuurlijk moet hij goed rijden schakelen etc en moet de aandrijflijn niet gieren.
09 sep 2010 17:50
09 sep 2010 18:43
09 sep 2010 19:11
09 sep 2010 19:37
09 sep 2010 19:41
09 sep 2010 20:52
09 sep 2010 21:00
09 sep 2010 21:00
Stef944 schreef:een 924 is eventueel een optie maar toch liever een 944 de prijs maakt me niet zoveel uit zolang ik maar niet teveel ga betalen
grtz
09 sep 2010 21:07