21 sep 2010 8:28
21 sep 2010 8:32
21 sep 2010 8:57
21 sep 2010 9:09
21 sep 2010 9:14
21 sep 2010 9:16
21 sep 2010 9:17
21 sep 2010 9:17
21 sep 2010 9:23
21 sep 2010 9:27
horn schreef:marketingmachine AG draait op volle toeren.
21 sep 2010 9:33
21 sep 2010 9:34
horn schreef:marketingmachine AG draait op volle toeren.
21 sep 2010 9:53
Jasje Dasje schreef:
Ze hadden gewoon een 964 speedster widebody af fabriek moeten leveren
21 sep 2010 10:02
Ewout schreef:Het eerste wat bij mij opkomt als ik de foto zie is "De Klokkenluider van de Notre Dame". Maar ik heb ook geen smaak
21 sep 2010 11:12
21 sep 2010 11:21
21 sep 2010 12:13
21 sep 2010 12:27
21 sep 2010 14:15
21 sep 2010 14:23
horn schreef:marketingmachine AG draait op volle toeren.
21 sep 2010 14:34
21 sep 2010 14:51
Jeroen914 schreef:horn schreef:marketingmachine AG draait op volle toeren.
+1
Geen laag voorruitje, dus geen speedster
Gewoon een cabrio met bulten
Die "Fuchs" velgen kloppen qua proportie ook van geen kant (passen dus wel weer heel goed bij de rest van de auto)
Een speedster is altijd een spartaanse/simpele cabrio geweest
Dit is een kappers-auto-plus
21 sep 2010 17:09
21 sep 2010 17:34
GerbenJ schreef:Gelukkig, weer een nieuwe 911 erbij. Ik kon namelijk uit die andere 20 (of 21?) 911'en mijn keuze nog niet maken.
21 sep 2010 17:40