Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Achteraf inbouwen BOSE Surround in een 997 Targa 4S?

17 okt 2010 20:30

Gisteren een prachtige 997 Targa 4S (2008) gekocht, de auto is echt bomvol met opties (oa x51 WLS, PCCB, etc) en ik ben er zeer happy mee. Een kleine maar....., de auto heeft geen Bose Surround Systeem.... Heeft iemand ervaring met het achteraf inbouwen van dit systeem of wellicht een andere kwalitatief beter speaker systeem?

Hoor het graag, dank allen

Re: Achteraf inbouwen BOSE Surround in een 997 Targa 4S?

17 okt 2010 20:34

Geen idee over de achteraf inbouw, maar het lijkt me technisch gezien niet zo'n probleem. Ander puntje, wat is WLS?

17 okt 2010 20:36

werks leistung steigerung of zo iets?

extra pk vanuit de fabriek

17 okt 2010 20:37

De x51 is toch (ook) al extra powerrrrrrrrrr?

edit: ik zien het al, het is x51 WLS zonder komma ( :oops: )

@ TS: wat is het advies van PCA hierover?

17 okt 2010 21:06

Interesante overweging ik ben benieuwd naar de mogelijkheden.

17 okt 2010 21:17

Ik heb dit ooit met mijn '05 997 overwogen, maar ik vond het een erg duur geintje. Heb toen met andere materialen een uitbreiding laten maken, met een beter resultaat v oor de helft van het geld. Ga eens naar een car audio speciaalzaak, en laat je informeren, zou ik zeggen.

17 okt 2010 21:18

Zal een duur grapje worden om het om te bouwen.
Realiseer je dat het afgezien van de apparatuur zelf, niet gaat om klassiek aangesloten spullen d.w.z. electriciteitssnoeren maar om een BUS systeem met glasfiber bekabeling :idea:

Mocht je meer geluid willen dan kan je de standaard geluidsinstallatie van mijn 997 wel over nemen - is het 240 W en 9 speakers? :shock: -, dan heb je er 2 van hetzelfde :mrgreen:
Luister heel weinig naar de geluidsinstallatie, maar meestal naar de baskast achterin :P
Plaats een reactie