Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Hoort deze klok verlicht te zijn (968 Cabrio)

20 okt 2010 21:06

Allen,

tijdens de file vanavond viel mij op dat het klokje van mijn dash niet verlicht is....hoort dit zo of moet ik toch een lampje vervangen?....eveneens zijn de knoppen voor de kap en de spiegels niet verlicht horen deze ook verlicht te zijn? Let wel de knop van de centrale vergrendeling is wel verlicht.......Gaarne uw reactie.....

Gr,

Watersnip

Afbeelding

Re: Hoort deze klok verlicht te zijn (968 Cabrio)

20 okt 2010 22:36

Was bij mij ook niet verlicht en zag er dusdanig lowtech uit (+ de manier waarop dat deel van de middenconsole erin zit) dat ik er vanuit ging dat dat zo hoorde :wink: .

Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.

EDIT: Net even de handleiding van mijn 968 doorgebladerd en kon zo 123 even niks vinden.

20 okt 2010 23:36

klokje wel (zit een lampje in) van de knopjes inderdaad alleen de vergrendeling (rood), de rest niet.

succes

21 okt 2010 8:44

Zal idd zelfde zijn als 944, knopje vergrendeling wel, spiegels en kap niet. Klokje heb ik niet daar........

21 okt 2010 11:27

Dank...... ik zal van het weekend kijken hoe ik het klokje los kan krijgen om het lampje te vervangen :thumleft:

21 okt 2010 13:08

De stuk waar de klokje in zit is een "Friction fit". Dus als je je hand in de bakje doen en trek richting versnellings pook dan komt de bakje + klokje zo uit.

Aan de achterkant van de klokje heb je twee draaden de draad met de witte koppeling is voor de stroom en de ander is voor de lampje. De lampje is ook een frictionfit en komt ook vrij makelijk los.

Remove the storage pocket from underneath the radio. This is done by forcing both hands inside the pocket pressing your hands out sideways while you pull the pocket out of the dash. - Clark's Garage

Sucess!

21 okt 2010 13:45

Ik ook weer wat geleerd :D .

21 okt 2010 14:47

@ Johan: geweldig uitgelegd....bedankt :res:

26 okt 2010 18:24

@Johan: je had helemaal gelijk inmiddels is de lamp eruit deze was inderdaad doorgebrand.....volgend probleem.....waar in hemelsnaam haal ik zo'n lamp er staat alleen GE70 op en lijkt wel zo'n lampje voor in de kerstboom........

26 okt 2010 18:37

Watersnip schreef:waar in hemelsnaam haal ik zo'n lamp

Bij de Porsche-onderdelen-leverancier :idea: :wink:

26 okt 2010 18:43

hmmmm zal wel verkeerd zoeken maar kan niet 1,2,3 hetzelfde lampje vinden....ik zal er eens een foto van maken.....toch bedankt
Plaats een reactie