Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
05 dec 2010 3:58
De meeste zullen het verhaal al wel mee gekregen hebben van mijn prachtige ex. Porsche Carrera 3.2 uit '85. Maar nu dit achter de rug is (op wat zaken met de verzekering na) kan ik opzoek naar een waardige opvolger. Als opvolger ben ik opzoek naar een nette 964, een opsomming van de eisen:
- Code:
Max 200.000Km
Onderhoud historie bekend
Werkende airco
Liefst een C2
Handbak
Geen schade historie (Lees: forse schade)
Het liefst een donkere kleur
Laatst bijgewerkt door
Bassen op 21 dec 2010 18:41, in totaal 3 keer bewerkt.
05 dec 2010 10:13
Succes Bassen ,
Heerlijke rijders machine met de juiste en enige emotie
05 dec 2010 10:36
he Bassen, succes met je zoektocht! Blijft toch vaak het leukste
05 dec 2010 14:21
Niklas, geen donkere kleur, als ik voor een 964 ging was ik bij
deze even gaan kijken.
05 dec 2010 14:29
Auto heeft geen dubbele airbag, dit is een must voormij.
05 dec 2010 16:50
Moet je juist niet doen , zonder is veel schaarser ....
05 dec 2010 17:56
bully schreef:Niklas, geen donkere kleur, als ik voor een 964 ging was ik bij
deze even gaan kijken.
Volgens mijn krijg jij een deel van de opbrengst als deze verkocht is, die had je voor mij ook al in de spotlights gezet.
Beste Bassen succes met zoeken maar blijf wel uit mijn vaarwater
05 dec 2010 18:01
Lekker in deze markt met een bom duiten gaan shoppen
05 dec 2010 18:04
arjan schreef:Volgens mijn krijg jij een deel van de opbrengst als deze verkocht is, die had je voor mij ook al in de spotlights gezet.
Ken de man of bedrijf niet, zou zelf als ik voor een 964 zou gaan deze zeker bekijken en evt een akk er tegen aan gooien.
05 dec 2010 18:06
Gaat mij niet om schaarste, ik wil dubbele airbag er in hebben. Wil de auto zo origineel mogelijk hebben, dus met de cup velgen en spiegels.
@arjen, zou niet durven
Is er ook iemand hier bekend met Kessel sportscars?
05 dec 2010 18:20
Veel plezier met zoeken, vinden we toch allemaal het leukst, geloof ik...
05 dec 2010 18:28
Bassen schreef:Gaat mij niet om schaarste, ik wil dubbele airbag er in hebben.
Die werken vaak niet meer na 15 jaar.
Leuke dag om je zoektocht te starten overigens!
05 dec 2010 18:35
Het is mij niet om de airbag zelf te doen meer om de cup velgen en spiegels welke toen ook zijn ingevoerd
05 dec 2010 21:58
Maar dat is doodeenvoudig second hand te verkrijgen .....riply believe me ....koop een 964 zonder airbags en achterwisser.... heb je iets veel uniekers en orginelers
05 dec 2010 22:02
Zou een mooie 3.2 kopen, nog veel puurder!
Veel plezier met de zoektocht !
05 dec 2010 22:32
viewtopic.php?f=10&t=22419zou ik zeker overwegen.kleur van het interieur is heel mooi bij de kleur
van de buiten kant.
zeker voor deze prijs,als ik op dit moment een porsche zou zoeken ging ik zeker
kijken.
nog een voordeel is dat je twee handen aan het stuur kan houden in de bochten
anton964
05 dec 2010 22:46
Heb het topic al 10 keer doorgelezen, echter spreekt tiptronic me zo tegen dat ik niet denk dat dat hem gaat worden
05 dec 2010 22:57
Bassen schreef:Is er ook iemand hier bekend met Kessel sportscars?
Ja: niets mis mee maar weten precies wat een Porsche waard is. Ergo: geen koopjes!
05 dec 2010 22:57
Bassen schreef:Gaat mij niet om schaarste, ik wil dubbele airbag er in hebben. Wil de auto zo origineel mogelijk hebben, dus met de cup velgen en spiegels.
@arjen, zou niet durven
Is er ook iemand hier bekend met Kessel sportscars?
Jazeker. Mannen van van Kessel zijn bekend. Als je doelt op de rode 964. Is een hele mooie auto, echter, hij "giert" op lage snelheden. kan dus vanalles zijn, bak, dif, enz. Wellicht een kleinigheid, maar je weet het nooit.
Vind het persoonlijk, ( ik heb hem gezien) een erg nette auto.
05 dec 2010 23:01
Heb inderdaad de rode gezien, weten die jongens daar niet wat het probleem is? Want als het echt zo'n nette auto is met die Km stand dan kan een eventuele reparatie makkelijk uit.
05 dec 2010 23:07
$TEEF schreef:Zou een mooie 3.2 kopen, nog veel puurder!
Veel plezier met de zoektocht !
Nu weet ik wat een 3.2 is en hoe het rijd
Toch zal ik nu gaan voor een 964, de bumpers van dit model en de cup velgen en spiegels spreken mij meer aan (spiegels en velgen had ik ook al op de 3.2 zitten)
05 dec 2010 23:11
toen ik een 964 kocht heb ik ook een handbak gekozen,ook mede omdat iedereen vind dat het zo hoor.
als ik nu moest kiezen zou ik hem niet laten staan omdat het een tip is.
het rijd nu eenmaal heerlijk ontspannen zoeen automaat.
de meeste tijd rij je toch rustig hier in nederland.
ik ging zeker een proefrijden in een tip,ik denk dat ditzeker het overwegen waard is voor een auto in deze staat voor dit geld.
zou hem bijna zelf kopen als ik nog plaats in de garage had.
anton964
05 dec 2010 23:16
Proefrijden sluit ik zeker niet uit, echter is voor mij de auto alleen voor de weekenden en meetings (een 7.500 per jaar max.) een tip voor het gemak is dus zeker niet nodig, alles is een verlichting na het rijden in een 3.2 (wat schakelen betreft)
05 dec 2010 23:16
Bassen schreef:Heb inderdaad de rode gezien, weten die jongens daar niet wat het probleem is? Want als het echt zo'n nette auto is met die Km stand dan kan een eventuele reparatie makkelijk uit.
Ton en Mario verkopen de auto's over het algemeen zoals ze er staan. Wellicht kan een kenner het geluid wel traceren. Maar goed, bedenk een ruilbak, of een diff. vervangen. Vraag aan die mannen de prijs en je weet of het uitkomt.
Als je zoiets zoekt is het denk ik de moeite waard om eens te gaan kijken.
Is zowiezo een snoepwinkel voor de liefhebber, dus je gaat nooit voor niets.
Kom als ik dinsdags op de weg zit regelmatig daar langs voor een bakkie.
05 dec 2010 23:19
Heb ze zojuist een mail gestuurd met een aantal vragen, voordat ik die kant op ga moet ik wel wat vragen beantwoord hebben, 3 uur rijden voor koffie vind ik weer iets te gek