06 jan 2011 10:57
06 jan 2011 11:15
06 jan 2011 11:38
06 jan 2011 12:25
06 jan 2011 12:54
06 jan 2011 13:11
06 jan 2011 13:40
06 jan 2011 14:29
Hette schreef:Hans, die Belgische prijzen zijn eerst exl. dan incl. 21% BTW. In Nederland zullen de prijzen doorgaans lager zijn dan in 2010. De verlaging van BPM is groter dan CO2 toeslag. Ik heb niet alle prijzen gezien, maar bij de duurdere auto's (Turbo's, GT3's etc) was er een verlaging van soms enkele duizenden euro's.
06 jan 2011 14:46
06 jan 2011 14:53
Jip schreef:Enkele bevindingen:
[*] de spyder is 12% duurder, maar misschien is de 2010 prijs een fout in de Autoweek tabel...!
[*] de 911 turbo is 12-13% duurder geworden, de rest gemiddeld 1%
[*] de Panamera S is 5% duurder geworden, wellicht omdat er 'instap modellen' bij zijn gekomen?
[*] de Panamera S en de Panamera 4S zijn nu even duur? Dan neem je toch de 4S?
[*] het prijsniveau van de Cayenne is ongewijzigd
[*] de vierwielaandrijving bij de Panamera is de helft goedkoper als in de 911
[*] nog geen 'uitloop modellen' (anders dan de GTS) of afprijzing door de komst van de 991
06 jan 2011 15:37
06 jan 2011 15:56
06 jan 2011 20:54
06 jan 2011 23:16
TD (zonder I) schreef:Zou voor een 991 gaan. Als je een nieuwe 911 kunt betalen, dan wil je toch het nieuwste vh nieuwste. Tenzij je het 993 versus 996 effect krijgt
06 jan 2011 23:21
maurice schreef:de mensen met wat meer passie in het bloed zullen denk ik toch graag nog voor een 997 kiezen.
06 jan 2011 23:33
06 jan 2011 23:53