Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
25 jan 2011 15:49
Ach zal hooguit wat plaatwerk schade zijn... ziet er niet echt TL uit in ieder geval
25 jan 2011 15:51
gut, hoe krijg je dat voor elkaar...
25 jan 2011 15:58
De waarde van de auto bedraagt tussen de 4 en 6 ton, afhankelijk van het uitrustingsniveau.
Wel of niet bekerhouders is 2 ton verschil?
25 jan 2011 16:23
Het kan hard gaan met zo'n auto he? Qua afschrijving ook trouwens.
25 jan 2011 16:46
IK denk iemand die duidelijk de power van deze krachtpatser heeft onderschat ...
25 jan 2011 17:04
dat mag je niet zeggen
altijd sneu als je zo'n supercar verkreukelt
25 jan 2011 17:14
Duidelijk "persbericht" ook...
25 jan 2011 18:24
Staat wellicht binnenkort bij Do voor de onderdelen
25 jan 2011 19:00
Ze vliegen toch geregeld van de weg af zo...
25 jan 2011 19:08
Bij een nog onbekende manoeuvre reed de supercar (612 pk) tegen de middengeleider. Vanwege het ongeval op het knooppunt Terbregseplein, waarbij ook een vrachtwagen was betrokken, werden twee rijstroken afgesloten. Er vormde zich vervolgens een file met een lengte van zes kilometer op de rijbaan richting Gouda. Om 15:10 uur zijn de rijstroken weer vrijgegeven.
Bron:
http://www.autoblog.nl
25 jan 2011 19:20
Hahaha nu staat hij ineens goed
25 jan 2011 19:23
Zoon van Perridon las ik ergens?
25 jan 2011 19:39
MS964 schreef:Zoon van Perridon las ik ergens?
Zal niet de 1e keer zijn.
25 jan 2011 19:51
die van perridon werd op zandvoort door meneer schaap kort gereden. de zoon van perridon was twee jaar geleden nog bij de vet cool man rit in lelystad met die CGT. wel zonde van zo'n auto. zoveel rijden er niet op NL platen. En je zal hem waarschijnlijk ook niet zomaar bij ieder schadebedrijf kunnen achterlaten...
25 jan 2011 20:07
Op het web gevonden:
Don Perridon crasht papa's Porsche Carrera GT
25 januari 2011
PC Versie
Ai, dat is balen...zit je huisarrest er net op omdat je papa's Bugatti Veyron aan de politie hebt meegegeven nadat je met 160 km/u over een N-weg hebt gejaagd, parkeer je zijn Porsche Carrera GT in de vangrail op de A20. Het overkwam Don Perridon eerder vandaag.
De zoon van Michel Perridon (Quote 500 nr. 118, €245 miljoen) had overigens nog niet het lef om vaderlief het slechte nieuws mee te delen. Hoeft ook niet meer, Don, want Quote heeft je pa al aan de lijn gehad na het zien van de beelden. 'Nee joh, ik zit in Polen' was Perridons joviale reactie, maar na een belletje met het thuisfront was Rotterdams rijkste inwoner op de hoogte van de stand van zijn wagenpark.
De schade aan de Porsche Carrera GT, die al eerder kennis maakte met een vangrail, lijkt overigens mee te vallen. Hoewel...'Ik ben bang dat het wel meer is dan €10.000', aldus Perridon senior in een reactie aan Quote vanuit de auto waarmee hij deelneemt aan de Winter Trial (dit jaar wel).
25 jan 2011 23:47
911gt2 schreef:Ach zal hooguit wat plaatwerk schade zijn... ziet er niet echt TL uit in ieder geval
Moeilijk in te schatten. De monocoque kan alsnog een aardige klap hebben opgevangen en de auto tot TL doen verklaren.
Wel weer de meest wanstaltige verklaringen en verhalen voorbij horen komen vanmiddag en ook hier staan er weer 16 miljoen coaches, schade experts en verkeersdeskundigen aan de zijlijn
25 jan 2011 23:50
'Ik ben bang dat het wel meer is dan €10.000', aldus Perridon senior in een reactie aan Quote vanuit de auto waarmee hij deelneemt aan de Winter Trial (dit jaar wel).'Woeha, ik ben ook bang dat het meer dan 10k gaat kosten. Een parkeerdeukje kost bij zo'n auto al minimaal 5k!
25 jan 2011 23:57
@Maurice. Dat is inderdaad het probleem. Monocoque is bijna niet zo te repareren dat de fabrieksstijfheid weer benaderd wordt. Zal me niets verbazen als Porsche gewoon een nieuwe monocoque levert en de onderdelen overbouwt.
En Perridon moet gewoon een Golfje diesel voor junior kopen.
26 jan 2011 0:04
Maarten schreef:En Perridon moet gewoon een Golfje diesel voor junior kopen.
Ik dacht meer hieraan. Wel weer een 996 dus kan hooguit plof doen
26 jan 2011 10:51
Maarten schreef:En Perridon moet gewoon een Golfje diesel voor junior kopen.
Nee Golfjes 5 GTI en New Mini's Cooper S met JCW pretlijst zijn hip op het schoolplein (Don
zat bij mij op school en het uitlaten van de Veyron in de grindbak was ook tijdens een circuitdag van school). Ken de jongen verder niet (ook geen behoefte aan) en hoor alleen zo nu en dan weer iets over z'n nieuwste stunts
.
26 jan 2011 10:56
Bij jou op school? Het virus was dus kennelijk nogal besmettelijk.