Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
30 jan 2011 10:49
kom maar op met alle voor en tegen reacties op deze nieuwe porsche/golf
http://www.autoweek.nl/autonieuws/15900 ... dget-modelgroetjes ton
30 jan 2011 10:57
ach, het maakt de mijne alleen maar exclusiever.
30 jan 2011 11:03
Porsche maakt al enige tijd geen sportauto's meer, maar sportieve auto's. Dus hup erbij dat model. It's all about the money.
30 jan 2011 11:10
Porsche is voor mij een droomauto. Hierbij horen uitmuntende rijeigenschappen, uitstraling, emotie en een stuk exclusiviteit. Als je auto's voor de grote massa gaat bouwen gaat voor mij een stukje van de magie verloren.
Ik zeg
30 jan 2011 11:17
Ik was iigv blij te lezen, dat de Boxster een eigen motor gaat ontwikkelen en niet eentje van VW gaat gebruiken.
http://www.autoweek.nl/autonieuws/15853 ... lutie-zien
30 jan 2011 11:18
History repeats itself...
30 jan 2011 11:22
Voor Porsche is de grootste winstmaker het imago, anders lukt het je niet om zulke dure auto's te verkopen. Ik denk dat dat ten alle tijden gekoesterd zal worden.
Vanuit die optiek verwacht ik dat zelfs een model onder de boxster met componenten van VW geen probleem zal geven. Ik heb liever een nieuwe goedkope roadster dan bijvoorbeeld de Cajun of tegenhangers van de A6 (soort minipanamera).
30 jan 2011 11:22
Hmm, misschien een Cayman Targa....dat lijkt me ook wel wat.
30 jan 2011 11:24
De 914 is toch ook gewoon een Porsche klassieker geworden. Ik zie niet in hoe dit fout zou kunnen gaan.
30 jan 2011 11:55
Wat is 'fout'?
Maar ik weet niet of Porsche met de 924 destijds een verandering van het imago van tevoren heeft zien aankomen.
"Leuke Audi.... "
30 jan 2011 12:25
Bijna de hele Duitse economie draait om de auto-industrie. Iedereen heeft wel een familielid wat werkzaam is in deze branche. Dat is de reden dat men puur voor verkoopaantallen gaat in Duitsland en een merk zoals Ferrari zich hier niet mee bezig hoeft te houden. Of het een goede ontwikkeling is voor het merk zelf betwijfel ik ten zeerste.
30 jan 2011 12:31
ver boven de 200 schreef:Voor Porsche is de grootste winstmaker het imago, anders lukt het je niet om zulke dure auto's te verkopen. Ik denk dat dat ten alle tijden gekoesterd zal worden.
Dat blijkt wel uit het laatste jaar: ontploft op VW, en nu elke week een actie model (zie eerdere topics...)
30 jan 2011 12:31
Het houdt in iedergeval de fabriek draaiende en het merk sterk
30 jan 2011 12:33
Dimitri-Turbo schreef:Het houdt in iedergeval de fabriek draaiende en het merk sterk

En dat is eigenlijk het verkeerde uitgangspunt voor een historisch sportmerk.
30 jan 2011 12:42
vawilliam2003 schreef:Nu kan je in de toekomst voor je vrouw een kleine Porsche gaan kopen ipv een VW Polo, goed toch.
Nee.
30 jan 2011 12:59
Zou ook wel eens effekt kunnen hebben op de occasion-markt.
30 jan 2011 13:06
ze zullen hun oude sportwagenbasis kwijtraken maar het merk zal nog wel sterk genoeg zijn om een zooi sedans in rusland en china te slijten. sic transit gloria mundi.
30 jan 2011 15:28
Als het een mooie auto is is het goed. Niet zo janken over imago

.
Auto in juiste uitvoering en opties is in vele merken mooi en blijft mooi.
30 jan 2011 23:33
Ach, laten we het eerst maar eens afwachten.
Het is bij andere merken niet zo heel veel anders hoor. Heb echt geen ijdele hoop dat het binnen de Ferrari en Lambo gemeenschap jubelstemming is over de koers die deze merken momenteel volgen.
Alle merken die in Europa exclusieve auto's op de markt brengen moeten consessies doen om een sportwagen te bouwen die betaalbaar blijft en toch aan alle richtlijnen van de EU blijft voldoen.
30 jan 2011 23:47
Rolls Royce, Bentley, Aston Martin, Lamborghini, Ferrari, Maybach, Koenigsegg, Bugatti. Zomaar wat Europese exclusieve merken die ik in de komende jaren geen goedkope uitvoering op de markt zie brengen met achterliggende gedachte om het verkoopaantal in positieve zin te stimuleren.
31 jan 2011 10:26
Dat geldt voor Porsche natuurlijk ook.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.