02 feb 2011 15:35
02 feb 2011 17:54
02 feb 2011 18:08
02 feb 2011 18:26
of nieuwer zelfs.
02 feb 2011 18:34
dan spelen misschien de looks weer mee. Ik vind persoonlijk de S de mooiste van alle 928's.
02 feb 2011 19:04
02 feb 2011 21:53
03 feb 2011 10:34
03 feb 2011 11:21
03 feb 2011 12:53
03 feb 2011 20:46
03 feb 2011 20:54
fredsan schreef:http://www.maboautos.nl/index.php?occasions=1
bij hem staan er 2
zowel de 928 als de 928 S
kijken en rijden en keuren zou ik zeggen
03 feb 2011 22:18
03 feb 2011 23:07
04 feb 2011 11:12
05 feb 2011 16:03
05 feb 2011 16:59
05 feb 2011 18:32
944 guy schreef: Bij vol gas breekt de automaat versie wel eens uit als die van 2 naar de 3 schakelt Voor de sportieve rijder is die automaat een complete ramp.
05 feb 2011 18:36
-bassie- schreef:waarom zou de fun met een mechanisch injectie systeem minder zijn dan?
oke hij zal wat minder zuinig zijn maar goed moet je daar naar kijken als je een 928 koopt?
En hij was bij vol gas met een handbak op dat moment níet uitgebroken?
05 feb 2011 18:37
wouterporsche schreef:En de vraag of je het verschil duidelijk merkt: 240 vs 300 pk (en 350 vs 385Nm.)
05 feb 2011 18:47
05 feb 2011 18:58
944 guy schreef:Die automaat schakelde bij vol gas zo snel dat hij wheelspin kreeg. Met een handbak neem je natuurlijk gas terug op het moment dat je schakelt. Doe je dat bij een automaat dan schakelt ie meteen 2 versnellingen en dat gaat niet samen met scheuren Daarom zijn ze een ramp met stevig doorblazen.
05 feb 2011 21:56
Als een wagen van die leeftijd überhaupt die fabriekswaardes nog haalt wel natuurlijk, maar de kans is klein.
06 feb 2011 0:54
06 feb 2011 1:09
Jurgen schreef:We hebben vroeger 2 maal een 928S gehad, handbak en automaat, en ik kan je de automaat aanbevelen tov de handbak.