11 feb 2011 0:28
11 feb 2011 2:24
11 feb 2011 4:18
11 feb 2011 6:49
11 feb 2011 9:22
El René schreef:. . . twee roestplekjes: één bij de voorraamlijst . . .
El René schreef:. . . twee roestplekjes: en één op de portier, nabij de aansluiting met het raam . . .
El René schreef: Een tweede vraag betreft de gebruiksfrequentie. Ik zal een 911 erbij rijden, en dat betekent dat ie ook veel stil staat. Kan de auto daar wel tegen? Moet ie per sé aan een druppellader, of volstaat het de accu los te koppelen? Maar een 911 van begin jaren 90 of eerder is natuurlijk een ander kopje thee...
11 feb 2011 9:27
11 feb 2011 9:30
11 feb 2011 9:35
Olaf schreef:.. en jij denkt, als zuinige hollander, dat die schakelklok geen stroom verbruikt
11 feb 2011 11:43
11 feb 2011 12:38
Nine-eleven schreef: meer of minder dan een druppellader
11 feb 2011 13:59
11 feb 2011 14:41
11 feb 2011 14:56
11 feb 2011 15:03
11 feb 2011 15:27
11 feb 2011 15:42
El René schreef:Zijn bepaalde bouwjaren gevoeliger voor roest dan andere?
11 feb 2011 15:51
11 feb 2011 16:10
El René schreef:Dames, heren: ik ben weer eens aan het kijken naar een nette 911.
11 feb 2011 16:57
11 feb 2011 18:03
11 feb 2011 19:02
El René schreef:Zeg jongens, wordt hier soms een actief ontmoedigingsbeleid gevoerd?
11 feb 2011 19:39
12 feb 2011 2:01
12 feb 2011 9:04
12 feb 2011 12:17
El René schreef:Zeg jongens, wordt hier soms een actief ontmoedigingsbeleid gevoerd?
Zijn bepaalde bouwjaren gevoeliger voor roest dan andere? Bij Kooren staat n Targa 3.0SC, bij Van Krey twee Coupé's 3.2 (86 en 87), en her en der interessante 964-tjes. Enig idee van de roestgevoeligheid van al dit moois, iemand?