Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Windvanger 997 vs maximale stoelverstelling/bagageruimte ..

13 feb 2011 12:09

Ik wil van de zomer met de 997 cabriolet op vakantie,maar als het windscherm geplaatst is kan ik de voorstoelen niet ver genoeg naar achter zetten met mijn lengte en ben ik ook de bagageruimte op de achterstoeltjes kwijt. Heeft iemand hier een alternatief voor?

Re: Windvanger

13 feb 2011 12:10

Ford Galaxy? :D

13 feb 2011 12:14

Is het wel een origineel Porsche windscherm?
Bij mijn auto staan de stoelen ook in de achterste stand en past het windscherm er nog prima achter. Ik kan ook nog gewoon bagage kwijt op de achterbank. Ik weet niet of dit bij de nieuwe modellen anders is.

13 feb 2011 12:16

Heb al een Toyota FJ Cruiser.

13 feb 2011 12:17

idem bij mij Ewout, maar heb ook geen ervaring met de nieuwere types.
De windstop zit me nooit in de weg. Volgens mij is het juist de bedoeling dat je je bagage eronder, op de achterbank, kwijt kunt.

13 feb 2011 12:18

Het is een 997 4 'S van 2010

13 feb 2011 16:47

Honda schreef:Heb al een Toyota FJ Cruiser.

.. trailertje er achter knopen :mrgreen:

Re: Windvanger 997 vs maximale stoelverstelling/bagageruimte

13 feb 2011 19:21

Afbeelding :salut:

13 feb 2011 21:19

Welke stoelen heb je ? Ik heb met mijn Gt3 stoelen nergens last van. Deze zijn dan ook wel erg dun en voor mijn gevoel kan ik mijn stoel dan ook in de achterste stand zetten.
Heb je het windscherm wel goed gemonteerd ? Of heb je de rugleuning op de taxirijders stand staat ? ( erg achterover...)
Ook is het de bedoeling dat je je bagage onder het scherm neerlegt , dan kan een willekeurige scooter rijder het niet jatten......

14 feb 2011 16:28

Ik zal jullie ff helpen (heb namelijk precies hetzelfde probleem). Voor plaatsing van het windscherm moeten de achterbank leuningen plat. Dat zorgt ervoor dat je zowel erboven en eronder eigenlijk net te weinig ruimte overhoud.

De stoelen kunnen bij mij nog wel maximaal naar achter, dat is het probleem niet. Mijn oplossing voor de bagage is gewoon alles voorin stoppen. Als het windscherm uit de kofferbakruimte is houd je behoorlijk wat plek over, twee flinke weekeinde tassen moet gemakkelijk passen.

heb dus tegen de dame gezegd dat je voor 2 weken Toscane niet meer nodig hebt dan 2 weekeinde tassen....

14 feb 2011 16:32

Behelpen, zo'n 997. :mrgreen:
Plaats een reactie