Was vanavond op weg naar huis samen met een van m'n zusjes en een zwager.
Kom ik een hevig rokende 996 Cabriolet tegen op een carpoolparkeerplaats waar ik langs rijd. Toch even omgedraaid en de eigenaar aangesproken. Zo bevooroordeeld als ik ben vroeg ik gelijk of het een 3.4 was (wat het geval was).
De auto rookte hevig en er lag een spoor rode vloeistof over de weg en een flinke plas onder de auto. De eigenaar vertelde dat er net een ruilmotor in gemonteerd was en dat de temperatuur zojuist hevig opliep en hij een plof hoorde. Hierop parkeerde hij de auto en toen zag hij ook pas de rook en vloeistof.
Heb de beste man een lift naar zijn bedrijf (waar hij een andere auto had staan) gegeven en zijn koffertje en spiegelreflex camera legde hij bij mij in de kofferbak.
Nadat ik de man bij zijn bedrijf in Arnhem had afgezet reed ik terug naar huis (alles samen 30/40km om o.i.d. maarja) en onderweg bedacht ik mij dat zijn koffertje met onbekende inhoud en spiegelreflexcamera nog in mijn kofferbak lagen. De man had geen gegevens van mij (als hij tijdens het gesprek in de auto had opgelet had echter wel een paar aanknopingspunten). Toch maar weer omgedraaid, weer naar zijn bedrijf gereden (waar hij nog aanwezig was) en de spullen overhandigd.
*THE MUD geeft zichzelf een schouderklopje en hoopt dat de goden hem weer goed gezind zijn.**