Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
01 apr 2011 22:06
Ben op zoek naar een 996 van MY'00 of '01. Moet een auto worden met volledige historie en liefst originele motor. Wil met name weten of alle modificaties (IMS/ RMS, oliesproeiers etc) zijn uitgevoerd en vanaf wanneer dit af-fabriek gebeurd is. Kan iemand dat mij vertellen?
De prijzen van buitenlandse auto's spreken mij erg aan (Italiƫ/ Dtslnd evt VS). Kan ik met het chassisnr terecht bij Porsche AG of de betreffende importeur om deze info te achterhalen?
Thanks a lot!
Tom
02 apr 2011 17:24
ik weet wel !!!!heel veel auto,s uit Italie klopt de km stand geen r......t van kijk uit!!!!!!!!!!!!!
02 apr 2011 17:38
Nou geen idee, maar ik dacht dat dat hier wel in staat
http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/ ... index.htmlLeuk boek om een beetje mee in de stemming te komen als je op zoek bent naar een 996.
02 apr 2011 18:18
Wat is je budget en wat voor kleur en uitvoering
02 apr 2011 21:16
Budget is 20k + BPM. Ben bereid tot concessies mbt kleur en opties, moet gewoon een 'frisse' auto zijn met volledige historie. AKK zal ik altijd laten doen.
Probleem blijft de afstand (ok, en de taal). Wil graag zelf zo veel mogelijk uitzoeken (a.d.h.v. chassisnr) voordat ik richting het zuiden (of oosten) vertrek...
Wil met name weten vanaf welke modeljaren er fabrieksmatige modificaties zijn doorgevoerd en welke info een importeur (of de fabriek) bereid is te verstrekken.
(dank voor de tip over het boek by the way)
02 apr 2011 21:53
Met een dergelijk budget kom je uit bij de eerste 996.
Daarbij speelt er niks aan modificaties.
De historie over uitrusting e.d. is gewoon op te vragen maar wat denk je daar aan te hebben met een 10+ jaar oude auto met tig eigenaren?
03 apr 2011 17:47
de 00/01 996 zou ik liever non-matching numbers hebben in casu dus met een modernere motor. ik voorzie ook weinig verzamelaarspotentieel voor dit model.
dus je gaat lekker zeiken over de niet-originele motor en knaagt wat van de prijs af. en gaat met technisch beter spul nach hause.